Gå til innhold

Star Wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har lyst til å prøve et mmorpg spill. Har aldri prøvd et slikt massive online spill.

Så jeg lurer på om det er verdt 499.- + ca 100kr mnd for dette spillet.

Har hørt at det er vanskelig, blir man fort lei det? Det er kanskje bedre å spille slikt Star Wars singe player, fks KOTOR?

 

Vil bare ha deres synspunkter om spillet, til dere som har det.

 

 

mvh

morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp begynt og spille spillet selv. Liker det veldig godt, men tar sin tid og lære seg det. Hvertfal for meg, men det er da framgang forde om :yes:

 

Mange av de andre som du treffer in-game er somregel villige til og hjelpe deg i gang. Har fått masse hjelp inntil nå in-game jeg.

 

uansett så burde du lese igjennom denne tråden:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=198907&st=0

Lenke til kommentar

Har spilt det litt i kveld. Jeg løp rundt i en by (husker ikke hvor), på Eclipse før jeg tok et oppdrag (skaffe en bolle for en lady) som innebar å løpe ut av byen. Jeg satte gfx på max og angret ganske fort på det :scared: - så jeg kjører med medium-high settings, men ikke max, det blir altfor tungt for skjermkortet (P4 2.8, 1Gb DDR dual, 80GB 7200rpm HD og Ti4200 skjermkort).

 

Fant noen små og søte mobs som jeg drepte med pistolen mens jeg beundret landskapet.. Hoppet på en diger mob og tenkte at den sikkert var like enkel å drepe som en Drom in Neocron, men den fikk meg til å løpe tilbake til byen rimelig kjapt mens den beit meg i rumpa :cry: - jeg løp til en NPC og håpet den ville ta over diskusjonen med beistet, men typen gjorde ingenting, så jeg løp inn i bygningen han sto utenfor.. og tingen fulgte meg inn! Som den modige jegeren jeg er, gjemte jeg meg bak et skrivebord, og endelig løp den av sted..

 

Det er så mange smarte detaljer i spillet, som jeg allerede liker godt. Foreløbig har jeg bare sett et par andre spillere, resten har vært NPC's.

 

Jeg vil bli musician først, med denne charen. Den blir nok rotete uansett, slik er det alltid når en spiller et nytt MMORPG. Problemet mitt nå er.. (kan noen hjelpe meg please), jeg tok en spillejobb, gikk dit den lys-søylen var for oppdragets posisjon, og stilte meg først midt i søylen og spilte den Star Wars melodien. Det skjedde ikke noe annet enn at jeg så +18 sprette opp fra tid til annen. Er det fatique som blir healet, eller wounds? Husker ikke helt..

 

Anyways, jeg gikk så på innsiden og stilte meg opp på et podie bak en mikrofon, og spilte. Ingenting skjedde, ikke noe "mission accomplished" etter noen minutter eller noe slikt.

 

Så jeg lurer meg på, hvordan fungerer egentlig spillejobb oppdragene?

 

Så en hovercraft med en spiller på. Første tanken min var "jeg vil ha en sånn!!" :green:

 

 

Grafikkmessig er spillet uten sidestykke når det kommer til MMORPG titler, det er jeg banna sikker på. Har aldri sett en slik detalj rikdom i andre MMORPG's. Det har sin pris, dog, men det ser fremdeles flott ut når man kjører med medium settings. Særlig landskapet har imponert meg så langt.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Vi var 10 mann, som hadde lagt strategien klar lenge før det kom ut. Vi skulle være en av hver rase, ha hus på hver planet, sånn at vi aldri skulle ha noen problemer. På den måten kunne vi helt i fra US realesen vært blant de ledene klanene. Men desverre, var ikke STG på langt nær så bra som det vi trudde på forhånd. I dag er det kun en av oss som spiller det enda, han har foresten lagt ut en veldig bra info om spillet på gamer.no .. Linken ligger lenger opp på siden. For dere som ikke har prøvd det enda, jeg anbefaler dere og spille det en 10-12 timer før dere begynner og bruke mye penger på dette spillet. For min del kostet det meg vel ca 700.- for et par dager spenning, deretter bare frusterasjon. Men til dere som liker det, eller gjærne vil spille det alikevel, fortsatt gl, eller hf.. :p

Endret av implex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...