sindre313 Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Etter at jeg flashet til 9800XT fra 9800 Pro fikk jeg svarte streker over hele bildet fra Game Test 2 - Battle Of proxycon! er det noen som har opplevd noe lignende?
sindre313 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 artifacts tyder vel på høg varme.. eg har VGA Silencer så varme er ikke noe problem. Men det er helt extremt, nett som wallhack! du ser svarte streker som følger alle linjene!
anon12234 Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 det er helt normarl, alle som har flashet får de "bugsa", men bare prøv et hvilket som annet spill og se at det ert ingenting galt......... det er bare en bug i 3dmark....... er snakk om at det skal komme patch mot det..
Pollux Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg får også svarte streker hvis jeg klokker kortet for høyt. Er vel at grafikkprosessoren ikke henger helt med i beregningene.
sindre313 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 det er helt normarl, alle som har flashet får de "bugsa", men bare prøv et hvilket som annet spill og se at det ert ingenting galt......... det er bare en bug i 3dmark....... er snakk om at det skal komme patch mot det.. Ja... Har testet noen spill og ingen artifacts. Men hvor høy score er normalt å få?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå