Gå til innhold

World Of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! blir irritert over å lese sånt som "da slipper vi småtasser" og at det da blir henvendt til folk under 18 år.. en hel gjeng av mine venner som gleder oss til dette spillet, og vi er i 15/16 års alderen.. (16 her)

gleder meg kjempe mye til dette spillet og har tenkt å spille dag og natt for å eie.. blir sur bare tanken på at folk tar alle ungdommene (småtassene) for å være like. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at denne tråden er 8 måneder gammel ja?

Vel, jeg skjønner de godt jeg. Det finnes voksne 14-15 åringer, men de er mer et unntak enn normalen. Jeg ville iallefall satt 18 års aldersgrense på et evt. guild etc.

Skrevet
Du vet at denne tråden er 8 måneder gammel ja?

Vel, jeg skjønner de godt jeg. Det finnes voksne 14-15 åringer, men de er mer et unntak enn normalen. Jeg ville iallefall satt 18 års aldersgrense på et evt. guild etc.

Det å overdrive.. Selv er jeg 15 år gammel, men var 14 da jeg joinet guilden. Vanligvis så har de en aldersgrense på 16 år, men jeg fikk selvfølgelig sjangsen til å bevise at jeg ikke var som en såkallt 'fjortiss'. Og nå er jeg fullt og verdig medlem av guilden, det ble jeg fort, selv om de hadde aldersgrense på 16 år.

Så jeg syntes at alle burde få en sjangse til å bevise at de ikke er som alle over 18 vil ha fjortenåringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...