sfougner Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei. Fant igjen noen gamle cd'r i går, blant annet Fallout2. Beklageligvis var den cd'en veldig ripete og jeg fikk den ikke til og fungere. Fikk lyst til og spille fallout 2, så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Mvh Simen
Stig_W Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Det finnes et produkt som heter CD Doctor eller noe sånt, har desverre ikke tid til å søke etter info akkurat nå. Produktet fungerer ved at man legger CDene sine inn ien liten trommel,sveiver rundt og dermed høvler av et tynt lag av CDen, det laget som er ripete og er årsak til at den ikke kan leses. Det koster like rundt hundrelappen og har reddet mange av mine gamle spill fra å havne i bosset!
Corduroy Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Eller du kan plukke opp både FallOut 1 & 2 til den nette sum av 149 kr...
Gromle Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Eller du kan plukke opp både FallOut 1 & 2 til den nette sum av 149 kr... Hvor??
Corduroy Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Mener det var på Elkjøp.. Husker ikke helt sånn nå i farta. Skal se om jeg finner ut av det! Har Bege i hver sin flotte eske til grådig blod pris (Som de absolout var vært;) Så husker ikke helt... Men skal se om jeg finner ut no!
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har sett samleboks med Fallout, Fallout2 og Fallout Brootherhood of Steel til salgs på Spiderman Oslo. Med unntak av sistnevnte så er serien utrolig bra Litt gammeldags, men mye moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå