Gå til innhold

Silicon? :>


Xzan

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke beste stedet å spørre men er ikke et veldig komplisert spørsmål, lurte bare på om folk har peil på hva det beste middelet til å løse opp Silicon? Med tanke på en grei måte og påføre dette på feks? Har et kabinett jeg skal trix'e og mix'e litt med så hvis noen har peil please add en reply her :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes et stoff som heter silikonrens, blir brukt på biler og slikt rundt vinduer o.l. Skal være mulig å få kjøpt hos BilTema eller lignende butikker som selger "alt" til bil.

For det om det heter "silikonrens" så løser det ikke opp silikon!

Silikonrens er en silikonbasert spray som du bl.a. kan smør pakningene rundt vinduene i bilen med.

Lenke til kommentar
Det finnes et stoff som heter silikonrens, blir brukt på biler og slikt rundt vinduer o.l. Skal være mulig å få kjøpt hos BilTema eller lignende butikker som selger "alt" til bil.

For det om det heter "silikonrens" så løser det ikke opp silikon!

Silikonrens er en silikonbasert spray som du bl.a. kan smør pakningene rundt vinduene i bilen med.

Ja jeg fant ut detta :p

Men han hadde ikke noe som spesielt løste opp Silicon uten å skade andre ting..

 

Så jeg lurer enda på om noen har peil eller om jeg må ut med kniv å spikke løs :p

Lenke til kommentar

Tror dere går litt surr i begrepene her nå, sikkert med god hjelp fra Biltema :p

Silikonfjerner relatert til bil handler vanligvis om tyntflytende rensemiddel for vasking av karosseri før lakkering.

For å smøre pakninger rundt dører osv bruker man silikonfett, silikonstift eller silikonspray.

 

Så ditt behov:

Prøv Casco Silstrip Silikonfjernemiddel, det er beregnet for fjerning av silikonfuger.

Casco org.nr 3987

Luna/tools art.nr 0664-61245

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...