MrLee Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 jeg spiller også med 1600x1200 på laptoppen (det er native på den, alt annet blir seende meget grumsete ut) funker ok det...modellene blir ikke mindre for det...(crosshair blir da...) I spill som cs teller ikke den native oppløsningen. Spiller med 800x600 på min laptop, hvor den native oppløsningen er 1400x1500. um, jo? det har ingenting med CS å gjøre...å bruke annet enn native oppløsningen på en LCD skjerm vil gjøre bildet grumsete enkelt og greit...prøv bare i windows..
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 jeg spiller også med 1600x1200 på laptoppen (det er native på den, alt annet blir seende meget grumsete ut) funker ok det...modellene blir ikke mindre for det...(crosshair blir da...) I spill som cs teller ikke den native oppløsningen. Spiller med 800x600 på min laptop, hvor den native oppløsningen er 1400x1500. um, jo? det har ingenting med CS å gjøre...å bruke annet enn native oppløsningen på en LCD skjerm vil gjøre bildet grumsete enkelt og greit...prøv bare i windows.. I Windows blir det grumsete, men ikke i spill. Case closed.
MrLee Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 jeg synes det ble grumsete...du syntes ikke jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå