Gå til innhold

Burde hatt mer 3dmark01`s`?

Bjørnli

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm,, bare lurer egentlig...jeg har et MSI Geforce4 ti4400 128mb skjermkort,, men jeg tror noe er tull her for det er så mange som sier jeg burde hatt mer poeng, uannsett her er loggen fra siste test som ble tatt etter en restart av maskina..

http://home.no.net/modo1/3dmark01.txt <-- burde jeg ikke fått mer 3dmarks? jeg har fått 10500 før...(og 10500 er jo ikke alverdens heller)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vere heilt fornød med din 3d mark score. Ditt system klarer sansynligvis ikkje spesielt masse meir, og med tanke på at 3dmark score = gjennomsnittlig FPS i alle game tests * 12 elns, så kan dette stemme ganske godt.

Skrevet
3dmark score = gjennomsnittlig FPS i alle game tests * 12 elns

Lave tester=10p/fps, høye tester=20p/fps.

Scoren din er ikke allverdens, nå er heller ikke CPU-en din helt super. Det er mye som kan gjøres for å øke scoren, du kan starte med å se på skjermkortdriverinnstillingene (puh) å skru av evnt. AA/AF ol., jeg synes Nature-FPS-en så litt lav ut.

Skrevet

den er jo ikke bedre den drivern, hvis det var det du trodde...hvis du fulgte litt med i it-nyhetene for et par mnd siden(ganske mange mnd siden) så ble det sagt at nvidia jukset med drivere for å få bedre score i 3dmark01 eller no slikt...

Skrevet
den er jo ikke bedre den drivern, hvis det var det du trodde...hvis du fulgte litt med i it-nyhetene for et par mnd siden(ganske mange mnd siden) så ble det sagt at nvidia jukset med drivere for å få bedre score i 3dmark01 eller no slikt...

Nei,jeg fulgte ikke med.... (Har ikke hatt internett),men det er sånt som, er greit å få vite... :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...