Bjørnli Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 hmm,, bare lurer egentlig...jeg har et MSI Geforce4 ti4400 128mb skjermkort,, men jeg tror noe er tull her for det er så mange som sier jeg burde hatt mer poeng, uannsett her er loggen fra siste test som ble tatt etter en restart av maskina.. http://home.no.net/modo1/3dmark01.txt <-- burde jeg ikke fått mer 3dmarks? jeg har fått 10500 før...(og 10500 er jo ikke alverdens heller)
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Du skal vere heilt fornød med din 3d mark score. Ditt system klarer sansynligvis ikkje spesielt masse meir, og med tanke på at 3dmark score = gjennomsnittlig FPS i alle game tests * 12 elns, så kan dette stemme ganske godt.
Endre Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 3dmark score = gjennomsnittlig FPS i alle game tests * 12 elns Lave tester=10p/fps, høye tester=20p/fps. Scoren din er ikke allverdens, nå er heller ikke CPU-en din helt super. Det er mye som kan gjøres for å øke scoren, du kan starte med å se på skjermkortdriverinnstillingene (puh) å skru av evnt. AA/AF ol., jeg synes Nature-FPS-en så litt lav ut.
Mushaboom Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Lukk alle prosessene i taskmanager du ikke har bruk for
Bjørnli Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 har slått av vertical sync...hadde vært fint med forklaring til hvordan man gjør ting...er litt newbie i ytelse greier..
X-Fiesta Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Har sett at det også kan skille ca.1000p mellom to forskellige drivere på mitt ti4200(297/594).... Jeg fikk høyest score med 40.72WHQL
Endre Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Er som regel 44.03 som gir høyest score siden de har optimalisering som gir en kraftig boost i Nature.
Mushaboom Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Du kan prøve med 44.03 driverene fra nVidia edit: enD.R.E var litt raskere Endret 2. februar 2004 av suzze
X-Fiesta Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Ja,jeg fikk litt høyere score med 44.03 Men er det noen som vet hvorfor den ikke har whql "godkjenning",når den er så bra?
Bjørnli Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 den er jo ikke bedre den drivern, hvis det var det du trodde...hvis du fulgte litt med i it-nyhetene for et par mnd siden(ganske mange mnd siden) så ble det sagt at nvidia jukset med drivere for å få bedre score i 3dmark01 eller no slikt...
X-Fiesta Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 den er jo ikke bedre den drivern, hvis det var det du trodde...hvis du fulgte litt med i it-nyhetene for et par mnd siden(ganske mange mnd siden) så ble det sagt at nvidia jukset med drivere for å få bedre score i 3dmark01 eller no slikt... Nei,jeg fulgte ikke med.... (Har ikke hatt internett),men det er sånt som, er greit å få vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå