Exxon Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hva kan jeg ta for følgende utstyr: Intel Pentium 4 1.5Ghz 3stk. 256 SDRAM TwinMos Et noname hovedkort som sto i en Fujitsu Siemens maskin fra el-kjøp!!! Forventer ikke så mye! ******************************************************************* *****************************Exxon********************************* *******************************************************************
Jon-d Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Er vel bare fantasien som setter grenser for hva du kan ta, men det spørs vel om du får mer enn rundt 1500 for det...
D-Fender Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Er det montert i noe kabinett med harddisk eller noe sånn? Eller er det et bart hk med cpu og 3 rambrikker du vil ha prisen for? 500-700 for hk/cpu i så fall. Rambrikkene ville jeg tatt den prisen de koster på f.eks komplett.no.
Fredrik Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 jeg ville ikke gitt mer enn 500 for alt sammen...
b0nna Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Mmmm! Willy + sdram er jo ikke akkurat noen kongekombo. 500. Endret 2. februar 2004 av b0nna
Jattajatta Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Alt sammen; maks 750 kr. Det er det det er verdt dersom man sammenligner med nytt utstyr. Men er du veldig heldig får du kanskje rundt 1000 kr. Edit typo. Endret 2. februar 2004 av Jattajatta
Blacki Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 sd-ramen kan man få solgt til 'bra' pris. Begyner jo og bli litt sjelden den også... 700-800 burde være meget mulig. Tror også jeg skulle greit solgt det for over 1 tusing, men da hadde jeg kanskje hatt en liten bismak etter på...
Blacki Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Alt sammen; maks 750 kr. Det er det det er verdt dersom man sammenligner med nytt utstyr. Men er du veldig heldig får du kanskje rundt 1000 kr. Edit typo. Mange ganger så kan man ikke samenligne nytt og gammelt på den måten. Har selv kjøpt overpriset ram brikker av gammel type en gang. 'Måtte' ha denne rammen så jeg betalte godt for den.
Geir M Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 tror ikke du kan forvente mer enn 500 for det. jeg hadde aldri gitt mere enn det.
Jattajatta Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Mange ganger så kan man ikke samenligne nytt og gammelt på den måten. Har selv kjøpt overpriset ram brikker av gammel type en gang. 'Måtte' ha denne rammen så jeg betalte godt for den. Ja, men denne rammen er veldig standard PC133 256MB SDRAM. Og den CPU'en kan ikke brukes på mange andre kort. På samme måte er det vanskelig og lite lønnsomt å oppgradere HK med en bedre CPU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå