Gå til innhold

mus lagg i vietcong


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettopp installert Vietcong lastet ned alle oppdateringene (v1.01, 1.30, 1.40 og 1.41). Gledet meg til å teste spillet, etter innledningen og jeg skulle gå ut av helikopteret HELT i starten merket jeg at det er en delay på musen. Er en delay på ca 0.5 sek. Virkelig plagsomt. Leitet gjennom dette forumet, fant ikke noe. Leitet også på forumet til vietcong sin hjemmeside, var en del poster om det, svarene var linket til en faq siden, men ingen av linkene funket. Nå håper jeg at noen her har en løsning på problemet.

 

Jeg har ikke det problemet på noen andre spill og jeg har spesifikasjoner som skal klare spillet. Jeg har testet med forskjellig detaljer og oppløsninger, det skal ikke ha noe med saken å gjøre. Prøvde å ta av hardware sound acc, leste en plass at det skulle funke, men det hjalp ikke :\

 

Takker for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedde med meg før å, skrudde bare ned lyd kvaliteten i opitions, så gikk det helt flytende.

 

En ny versjon har kommet 1.60. Denne patchen fjernet en del bugs, og det var ikke noe eneste hakking, da jeg spilte (single player).

 

Skal snart kjøpe den nye add on pakken Fist Alpha.

Endret av Kaepora
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...