pasc Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Når jeg spiller av og til så begynenr bildet å flimre litt og noen ganger blir det helt svart og jeg må restarte.. Dette har skjedde de siste dagene. Skyldes dette overopphetet skjermkort? Har en ATI Radeaon 9000 pro sak Btw. har en halvferdig casemod på gang nå så har ikke toppdeksel på maskinen!
lodott Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Ja det KAN være grunnen. Du sier jo ikke noen ting om du har overklokket eller ikke..?
pasc Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 nei ikke klokket nei....not yet....not yet
klikko Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 låser maskina seg akkurat når det kommer "hissig" grafikk?? hva slags psu har du? (hvor mange watt) mitt psu var for liten en gang måtte bytte - det kom rare mønster opp på skjermen når jeg spilte splinter cell...og så måtte jeg reeboote..
pasc Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 (endret) Tja... d kommer noe røde streker over skjermen så blir alt svart så må jeg reboote. Edit: 360 watt psu Endret 6. februar 2004 av krisnorl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå