heggi Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Har instalert medal of honor på nytt og når jeg starter det får jeg følgende feil mld: C:\DOCUME~1\JANEGI~1\LOKALE~1\Temp\WER28.tmp.dir00\appcompat.txt Noen som skjønner noe av denne feilmeldingen?
Ferchie Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Dette høres mest sannsynli ut som at det mangler en fil for å starte spillet.. søk etter denne filen på nettet eller noe..
atrax Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Standard prosedyre når et nyinstallert spill ikke funker: 1. Let etter svar på forumet til de som har laget spillet. 2. Sørg for at du har alle de nyeste driverne er installert, spesielt skjermkort-driverne er viktige. 3. Har du nyeste versjon av DirectX ? (I skrivende stund 9.0b) Det ser ut som om du har norsk versjon av Windows. Dette skal ikke ha noe å si, men prøv likevel å gå inn på "Regional and Language options" (oversett selv..) på kontrollpanelet og endre til Engelsk. Dette problemet lider bl.a. NFSU under. Men det er ikke alltid lurt å ha nyeste driver, om den er veldig fersk. F.eks. virker ikke FarCry SP-demoen bra med ATI sine nyeste 4.1-drivere. Et annet eksempel jeg kan komme på, er et spill ved navn Silver, som ikke funker sammen med nye DirectX-versjoner (7-8+)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå