Gå til innhold

2500+Barton eller 2400+ Thoroughbred?


metti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xp2400+ har jo høyere klokkefrekvens som vil gi bedre resultater i noen tester mens xp2500+ har mer cache og høyere FSB... som selvfølgelig vil være bedre i noen tester.

 

..så d spørs, men xp2500+ rokker jo, spesielt vist du klokker :)

 

jeg har xp2400+ selv og har tatt FSB opp til 333MHz og den yter VELDIG bra nå ;)

gl

Lenke til kommentar

Ikke tilfelle !!! 3dMark03 sjekker utelukkende utelsen på grafikkortet.

Med optiale tweaks kan man lett få 600-700 til kanskje 1000 poeng ved å finne de optimale settingene. Mao alt under 10 poeng kan f.eks. avgjøres om virusprotection er enabled or disabled etc etc og evt. hvilke andre services som kjører i bakgrunnen.

 

 

Har selv hatt AMD 2400 @ 2400Mhz kontra Barton 2500 @ 2300Mhz og Barton RULER ift til det - that's it.

Lenke til kommentar
Ikke tilfelle !!! 3dMark03 sjekker utelukkende utelsen på grafikkortet.

Med optiale tweaks kan man lett få 600-700 til kanskje 1000 poeng ved å finne de optimale settingene. Mao alt under 10 poeng kan f.eks. avgjøres om virusprotection er enabled or disabled etc etc og evt. hvilke andre services som kjører i bakgrunnen.

 

 

Har selv hatt AMD 2400 @ 2400Mhz kontra Barton 2500 @ 2300Mhz og Barton RULER ift til det - that's it.

Fikk flere hundre 3dmarks mer etter at jeg klokket prosessoren min fra 2.4 til 3.3GHz, så ikke kom med den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...