Mr.Elendig Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Eg sitter og lurer på om eg skal kjøpe meg ein ibm maskin. Har sett litt på både R og T serien. 1.Er det stor forskjell på kvaliteten (fysisk) på R vs T serien? 2.Bør eg velge R40 eller vente på R50? 3. Kva er det beste tilbudet fra ibm noomdagen? (under 25000)
jhwh Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 T serien er noe av det råeste du får har en T40p selv, vi har solgt mange T serie og bare 1 R-serie
skjelsba Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 1.Er det stor forskjell på kvaliteten (fysisk) på R vs T serien? Jeg har selv en R-serie og er ikke helt fornød med kvaliteten. Den virker veldig myk i lokket og den føles veldig tung. Tror du vil komme til å føle det bedre om du kjøper en T-serie istedet. Eneste minus jeg kan se med T-serien er at den ikke har firewire-port.
hce Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Eneste minus jeg kan se med T-serien er at den ikke har firewire-port. Når du får behov for firewire kan dette fikses med et pcmcia kort, husk at T serien har to sløtter til pcmcia
Mr.Elendig Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 (endret) Nye topseller tilbud f.o.m. idgag Denne såg bra ut.. http://www.ibmshop.no/shopsite/sc/order.cg...6&function=show 13000 med heimepc avtale edit meire info: http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf...xx?OpenDocument Endret 2. februar 2004 av Mr.Elendig
Madm Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Har selv en T41-serie maskin. Byggekvalitet og brukervennlighet er meget bra. Rserien har samme specs som T bare at R har 15" skjerm og er tyngre og tykkere. T-serie har 14,1" skjerm og veier rundt 2,2 til 2,4 kg. Anbefaler ibm på det varmeste. Noen mener selvfølgelig at IBM maskinene ikke er så pene å se på som andre maskiner som for ex; CL1557 eller andre sølvfargede maskiner. Der er jeg ikke helt enig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå