Gå til innhold

Nyhet fra Whitebox!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff og huff så mange klager det var på whitebox folka.

En venn av meg bestilte en whitebox CL 5 med 512 MB, DVD RW og Win XP pro for ca. 2 uker siden. Han fikk whiteboxen sin nøyaktig 1 uke og 3 dager etter at han bestilte det.

Selv jeg ble kjempeimponert over hvor raskt leveringen gikk når man tar hensyn til hvor mange folk her er keene etter en billig og kraftig laptop.

Jeg bestilte samme modell på fredag og fyren jeg snakket med sa han skulle prøve å levere det på mandag.

Til dere som bestiller, prøv å snakke med han du snakket med sist gang og vær litt tålmodige, han jeg snakket med sist gang sa visst noe om at det var ganske mye stress på nettverket så alt gikk skilpadde treigt. Jeg skal prøve å oppdatere dere på hvor lang tid det tar med min "precious".

Høh, det er uhørt .. Her har jeg ventet i over 1 MND på min CL5

Jeg bestilte min CL5 21.12.2003 og fikk den levert 23.12.2003...

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min CL5 21.12.2003 og fikk den levert 23.12.2003...

 

Nesten samme med meg. Jeg fikk sånn super tilbud på Fredag (rundt 9 om kvelden heh, han Pål karn ringte meg på mobil). Ble skrudd sammen i løpet av Lørdag og Søndag og sendt i går. Er vel her enten i dag eller i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Har fått tak i Pål hele forrige uken og denne uken, han bruker bare å ha en liten telefonkø siden han er så grei med tilbudene. Og det lønner seg garantert å ringe.(hehehe tror whitebox ansatte er litt lei meg siden jeg bestandig kommer frem til dem og så for å bli satt over til Pål)

 

Ps: De har visst han noen problemer med mailen i forrige uke..

Lenke til kommentar

Har vanskelig for å tro at Whitebox har vært så slurvete med diverse.

 

Bestilte selv en CL50 for noen måneder siden, og fikk den omtrent på det tidspunktet de hadde lovet. Maskinen har i tillegg overgått alle mine forventninger. Fikk ikke bare bra tilbud på maskinen, men fikk også med en god del ting som ikke var med i bestillingen, bl.a. 802.11g kort og DVD-R/RW brenner... :thumbs:

 

Før det hadde jeg også nermest en "chat" med dem over e-mail... noen ganger svarte det så fort som bare noen minutter senere, og de var ikke tilbakeholden med informasjon om maskinvaren :thumbs:

Lenke til kommentar

"Før det hadde jeg også nermest en "chat" med dem over e-mail... noen ganger svarte det så fort som bare noen minutter senere, og de var ikke tilbakeholden med informasjon om maskinvaren "

 

 

Akkurat det med maskinvaren er viktig, mange selgere prøver å lure kunder med å si at de ikke vet helt riktig hva slags maskinvare det er, men selgeren tror at det er en kraftig osv.. Det er en av de mange fine egenskapene til whitebox ...

Lenke til kommentar
De holdt ikke fristen med den oppdaterte nettsiden!

 

Men NÅ er 1557 på nettsiden. Tilpasninger fungerer dog dårlig, eller rettere sagt ikke i det hele tatt. Får vel gå ut fra at dette fikses rimelig raskt da  :laugh:

 

Poul

Hvor? Jeg finner det ikke...

Er vist tatt bort igjen nå :(

 

Poul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...