Gå til innhold

Viktig Info til modchip kjøpere!


Anbefalte innlegg

Les her

 

 

Noen har påstått at xbit må loddes på 1.4 og 1.5 konsoller. Dette stemmer altså ikke. Den er 100% loddefri på alle xbox konsoller helt ifra 1.0 til 1.5, fordi xbits jording på solderfree funksjonen går igjennom skruen.

 

Den er også teknisk bedre enn alle xecuter chipene som er på markedet per idag. X-bits sterkeste konkurrent er for tiden xenium, men denne er dyrere og må ha ekstraadapter for loddefri.

 

Sier bare:

 

Skal du modde xbox, kjøp en X-BIT. Uansett om du skal lodde eller ikke!

 

 

hilsen overfornøyd x-bit bruker. :laugh::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit DU er fornøyd med Xbit og synes det er så fantastisk at de har funnet ut at den passer med de siste versjonene, men synes likevel det er totalt unødvendig å starte å tråd pga det, skrike med store ord "viktig"..

Får du prosenter av salget eller?

 

Det er et par gode chipper på markedet nå og flere er rett rundt hjørnet. Det er _ingenting_ som gjør Xbit bedre enn de andre, at den har Usb er et pluss, men Xecuter er minst en like bra chip. Ikke minst, Xecuter har en vesentlig større installert base som gjør at hjelp og support er mye lettere å få, ikke minst hos Team Xecuter sitt eget forum.

 

Skulle jeg valgt mellom de chippene på markedet nå og de som kommer snart så kommer Xbit på sisteplass. Seriøst.

 

Selv er jeg storfornøyd med X2.2 men jeg starter da ikke en tom tråd for det..

Totalt bortkasta posting..

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Bare så det er klart, Xbit er sikkert en meget bra chip, men poenget mitt er at det er alle moderne chiper på markedet!

De har i utgangspunktet en enkel jobb, å overta som bios.

Det greier de alle.

Forskjellene blir da som montering, men de er alle svært like her. Mulighet til å skru biosen av og på har de alle osv.

Bransjen begynner å bli så "gammel" at de forskjellige leverandørene har begynt å perfeksjonere og "låne" ideer av hverandre.

Et moment som kan skille valg av chip fra hverandre er tilgang på hjelp og support.

 

Skulle jeg å kjøpt chip nå så hadde jeg sterkt vurdert en 4. generasjons som er "rett rundt hjørnet"

Xecuter 3, Xenium og SmartXX.

Lenke til kommentar
Egentlig driter jeg i hva slags chip det er bare den er lett å innstalere og den funker til det den skal!

Det er holdningen sin det :-)

 

Og det du skriver gjelder mere eller mindre alle anerkjente chiper på markedet.

 

Det som er trenden nå er at produsentene putter på eksta stuff som gjør sin chip unik. f.eks LCD display..

Lenke til kommentar

en funksjon som jeg savner er xbox live med backups.. veit ikke om dette er mulig.. er mulig på PS2...

 

 

Men vet altså ikke om PC (xbox) strukturen i det heletatt gir mulighet til dette.

 

Hadde noen gjort dette til en realitet, hadde de utvilsomt solgt mange chipper, også til de som allerede har skaffet seg siste generasjons modchip =)

 

Men likevel.. kanskje, hvis dette er mulig, vil bli en BIOS-funksjon?

Lenke til kommentar
en funksjon som jeg savner er xbox live med backups.. veit ikke om dette er mulig.. er mulig på PS2...

De kyndige sier at dette _aldri_ vil bli en realitet.

Akkurat der har MS full kontroll og de vil tape gigantiske summer hvis så blir tilfelle + at juksing nok vil undergrave Live og det vil dø ut..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
en funksjon som jeg savner er xbox live med backups.. veit ikke om dette er mulig.. er mulig på PS2...

De kyndige sier at dette _aldri_ vil bli en realitet.

Akkurat der har MS full kontroll og de vil tape gigantiske summer hvis så blir tilfelle + at juksing nok vil undergrave Live og det vil dø ut..

har du prøvd XLINK?? online gaming med xbox (riktig nok ikke offisiell M$ server, men det gjør vel ikke noe??

 

 

forum: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=46

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...