Phoenix-Hawk Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Jeg kommer meg i ikke videre på Deus ex invis war fordi jeg finner ikke lengre noen oppdrag å ta. Jeg har gjort sånn at de 2 flyverne er sikkret for å kunne stikket av med meg, men jeg får ikke dratt noen steder..Fyren vet ikke riktig hvor han skal hen. Noen som trur de vet noe så bare så bare si det.
Phoenix-Hawk Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Fant ut hva jeg skulle gjøre, fant en datacube jeg hadde glømt å lese.
Phoenix-Hawk Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hvor jeg har fått Deus Ex invis war fra? Butikk mener du..? Endret 5. februar 2004 av Phoenix-Hawk
Phoenix-Hawk Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 En venn av meg var på tur til "statene" og kjøpte det til meg..
oerhört Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Spillet er også tilgjengelig fra Ram&Rom på Oslo S, som har importert en del, til den nette sum av 599,-. "not for sale outside of north america", som det står
Jellyfisk Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Spiderman hadde spillet i romjula. En skrekkelig skuffelse riktignok, det morsomste med hele spillet var jo bare mimring fra det første.
Stig_W Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Fatter ikke folk som klager så stort over DE2, spillet er faktisk veldig bra, bare ikke fullt like bra som det første og på langt nær noe revolusjonerende. Men uansett, et kvalitetsspill som fortjener flere positive bemerkninger enn det får fra medlemmer på dette forumet...
kingnothing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Helt enig! Jeg har spilt det siden jul, og er veldig fornøyd!
Thombr86 Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes også at D-Ex:IW er bra, men det virker som det er dårlig "porta", bare litt rart ettersom at det ikke kommer fra noen konsoll. noen andre som synes at spiller er litt "bugga" i grafikken? (ja har patcha det)
Thombr86 Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 jo, det funker jo bra hos meg også, men det er liksom noe som er galt i grafikken, kan ikke si spesifikt hva det er, men det er noe.
Phoenix-Hawk Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 Hørt fra mine venner at dem bare tok det fra x-box og la det direkt inn på pc og bare byttet på litt controls.
Thombr86 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 men det er jo så rart, for det finnes jo ikke på x-box (eller tar jeg feil?).
Jihadinmymind Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Har spilt Deus Ex 2 i snart 3 mnder, dere kan selv tenke dere hvor jeg fikk tak i det...
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hørt fra mine venner at dem bare tok det fra x-box og la det direkt inn på pc og bare byttet på litt controls. Det er delvis riktig, men hvis du tror at det er alt de har gjort så tar vennen din feil. Spillet ble i utgangspunktet designet for Xbox og ble gitt ut der først, men ble "portet" over til PC i ettertid. Det er ikke bare bare å porte et spill over på en annen platform, man skal ta høyde for at folk sitter med forskjellige operativsystemer, forskjellige typer skjermkort, ulik mengde ram, forskjellige hastigheter på CPU osv... det er en laaaang prosess, og ofte meget vanskelig prosess å porte et spill fra en platform til en annen. Så ja, det er selvfølgelig riktig at de har tatt xbox spillet over på PCen, men det er ikke snakk om copy+paste for deretter å editere controls.ini filen....
Dipso Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Det at spillet bruker UT2003 engine, letter dog på oppgaven med porting skulle man tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå