JonasGab Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 jeg har et fx 5600 xt kort og lurer på om det er noe gæærnt med det, jeg har riva tuner og der har jeg stilt RAM frekvensen til 410mhz og "prossesoren" til omtrent 310mhz. men problemet er det at når jeg åpner 3d mark så står det at det er henholdsvis frekvens på 100mhz og 80mhz! er det noe galt med drivere?? eller kanskje det er 3d mark. (merk: har desverre ikke internett på denne maskinen, så jeg kan ikke laste ned drivere, men jeg kan laste ned for å forflytte fra en data til en annen?? eller går ikke det heeelt smooth?)
Prizefighter Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hva får du i 3d mark da? Endret 29. januar 2004 av Chris88
PsychoPat Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Det er bare å laste ned drivere fra en annen maskin. Det er tross alt installasjonsfiler du laster ned.
Stig-Arne Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 noe er galt ja. Du skulle ha hatt mer i 3dmark 03. Selv har jegg ett ultra kort, og får oppmot 4000 poeng. Så sucky er ikke det kortet. Tror nokk du må installere driveren på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå