Gå til innhold

Problemer med DD 5.1 på xbox


eddien24

Anbefalte innlegg

Har et problem med Dolby Digital 5.1 på xbox. Har et anlegg som støtter dolby digital 5.1, har spill som støtter dette og xboxen støtter da vitterlig også dolby digital 5.1????

 

Problemet er at da jeg går inn i audio setup på xboxen og velger enabled på Dolby Digital så får jeg null lyd på anlegget når jeg skal spille. Setter jeg derimot inn en DVD film så får jeg full dolby digital 5.1 lyd...

 

Har snakket med xbox sverige om dette og fikk beskjed om at xboxen IKKE støtter dolby digital 5.1 lyd på spill... Dette må jo være feil?

 

Xbox skal kunne spille dolby digital 5.1 på spill, sant?

 

Noen som har vært borti dette problemet før og kan eventuelt gi meg en løsning, eller har noen ideer om hvordan jeg skal finne ut av dette?

 

Har "super" kabel (bedre lyd og bilde) til xbox + optisk kabel direkte til anlegget så utstyret er iorden. (D er jo foresten klart da iogmed at jeg får DD 5.1 lyd fra DVD filmer...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xboxen min er ikke chippa...

 

Har snakka med xbox support sverige, de hadde aldri vært borti dette tidligere. Venter på svar fra de.

 

Syns d er fryktelig rart iogmed at jeg får full DD 5.1 lyd på DVD filmer gjennom xboxen, mens på spill er d helt lydløst...

 

Håper noen har vært borti dette og kan gi noen hint.

 

Kan jo ikke være feil på utstyr siden DVD gir DD 5.1. Må jo være noe i selve systemet.... Hakke peil! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...