Gå til innhold

Hvilken produsent?

Quijote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge trekkt kølappen om et Sapphire radeon 9800 pro hos komplett.no, et produkt de ikke hadde på lager. Til min store irritasjon har de utsatt lagerannkomsten gang på gang. Fra 23.jan, til 29, jan, til 3 feb, til no nylig 31. mars... :thumbdown:

Jeg hadde tidligere fått inntrykket av at sapphire leverer et bedre produkt, men dersom dette kortet kommer på døren min, så har vel dette ikke noe å si!.

Har eg rett når eg sier at noen produsenter lager bedre kort enn andre? Hvilkne alterntiv er å foretrekke?... noen som har noen forslag?, eg vil neppe overskride 3000-grensen, men eg vil gjerne ha eit omtrent like godt kort før den 31. mars.... langt før...

Mvh

Roald F.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del sverger til ATI selv som produsent, men det får man ikke tak i her til lands... :(

Uansett, det er flere enn Sapphire som lager gode ATI-kort. Forøvrig selger komplett.no Powercolor Radeon 9800 Pro til bare 2095,- denne uken. Prøv om du kanskje kan få endret bestillingen til dette kortet. Men det har vært en del diskusjon om kjøleløsningen på dette kortet. Søk litt rundt på forumet, er nok en del poster om dette temaet rundt kjølingen av dette kortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...