Gå til innhold

skal til egypt.. billigere mobil tlf enn i norge?


GoBu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer an på, men hvis du skal kjøpe mobil i egypt så ikke kjøp i salgsboder på gata som selger lightere og slikt...

selv om de er billige, fungerer de mest sannsynlig ikke..

 

men let heller litt på kjøpesentrene, spør de ansatte, let etter telefoner som allerede finnes i norge og be om å få prøve dem først...

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke kjøper av noen som sier den er "same as original, but a little different" så burde det gå helt supert. Mulig at de ikke har norsk meny og ordbok, men det kan du jo få fikset når du kommer hjem.

Bare pass på at prisen på dette ikke tilsvarer det du sparte på å kjøpe mobilen i utlandet, det gjorde at jeg gikk omtrent i null på min filippinske mobil.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Så lenge du kjøper av noen som sier den er "same as original, but a little different" så burde det gå helt supert. Mulig at de ikke har norsk meny og ordbok, men det kan du jo få fikset når du kommer hjem.

Bare pass på at prisen på dette ikke tilsvarer det du sparte på å kjøpe mobilen i utlandet, det gjorde at jeg gikk omtrent i null på min filippinske mobil.

Det skulle vel stå: så lenge du ikke kjøper av de som sier "same as original, but a little different"

Lenke til kommentar
Så lenge du kjøper av noen som sier den er "same as original, but a little different" så burde det gå helt supert. Mulig at de ikke har norsk meny og ordbok, men det kan du jo få fikset når du kommer hjem.

Bare pass på at prisen på dette ikke tilsvarer det du sparte på å kjøpe mobilen i utlandet, det gjorde at jeg gikk omtrent i null på min filippinske mobil.

Det skulle vel stå: så lenge du ikke kjøper av de som sier "same as original, but a little different"

Selvfølgelig. :blush: Går litt fort i svingene her.

Lenke til kommentar

Min fetter bor i Kairo nå, han skulle sjekke opp i det sa han, før han reiste. Kan godt være det er billigere.

 

En dame jeg vet hvem er, fikk faren til å kjøpe en 7250 til henne i saudia arabia. Det var visst snakk om en vesentlig stor rabatt.

 

Men om det er sånn i egypt, hvem vet :)

Lenke til kommentar
okay.. men viss jeg finner f.eks SE p900 en god del billigere, og det ikke er norsk meny , hvordan kan jeg fixe det ¨når jeg kommer til norge igjen?

p900 kan du oppgradere selv afaik.

Når det gjelder arabiske emirater, så er de drittbillig på alt, ettersom ingen (!) i landet betaler skatt på noen ting, heller ikke VAT/moms, så der burde du kunne få en billig telefon. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...