Gå til innhold

Syntetisk Tigerskinn?


Anbefalte innlegg

Kor kan eg få kjøbt syntetisk tigerskinn.. Har case-modding planer for mit über shtøge kabinett (Aopen HQ08som eg har lyst til å se litt annerledes ut :) Eg kjøpte dette kabinette pga eg hadde et mini tower som ikke passet d nye asus hovedkortet mitt. Og jeg hadde et begrenset budsjett. nå har eg fått et litt større budsjett så eg skalprøve å få dette kabinettet til å se kult ut.. venner betrakter dette oppdraget som umulig, men jeg skal prøve alike vell. Jeg skal skjære et vindu i side døren osv og alt d standar dær. Men så har et lite problem.. jeg vil ha noe spesielt og ikke en vanlig standar "casemod" som består av et vindu og noen vifter. :thumbdown: Jeg vil ha noe orgianalt. Så mine planer er tigerskinn. viss noen vet hvor jeg kan kjøpe dette plz svar. viss ike blir jeg lei meg :cry: . men dere kan også komme m forslag om hvordan jeg kan modde dette kabinettet :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På stoff-butikker kan man få kjøpt slikt. Kanskje ikke på KID-interiør, men ganske sikkert på innvandrer-butikker i de større byene. Tilgjengeligheten er jo litt forskjellig. Hvis du bor i litt "grisgrente strøk" kan du jo bare ta en tur innom Esso og kjøpe et setetrekk som du kan klippe opp :roll: .

Lenke til kommentar
:ermm: Jaa.. har sett litt rundt om kring på de forsjellige sidene og detter overreskende durt :thumbdown: men d e ennå et håp.... JYSK har noen tiger puter for 75 kr stykket... kan kjøpe dem og rive de opp eller noe.... Men har noen andre noen ideer om hva annet jeg kan gjøre..... fks... psu mod eller noe?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...