Gå til innhold

Innkjøp til tg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kan se at du mangler er en diger klyse Wunderbaum hangende fra drev trayen.

:)

Da har du den ultimate mip-mip pc'n.

Skrevet

Jeg så ikke noe vindu til kabinettet ditt :roll:

har du noe pleksi liggende og sage selv?

Ellers ser jeg ingen vits med katodene som følger med viftestyringen du skal kjøpe(hvis du ikke har tenkt å ha dem utfor kabinettet da:p).

Skrevet

En gjeng romselige disker(!) pluss en tralle til å frakte ting på, som ikke blir konfiskert av vaktene som tror den er 'lånt' fra en lokal butikk...

Skrevet

aahhh, skulle ønske de hadde fizzkeeper og sånn lys-greier på komplett.no også. skal jo bestille et par hodetelefoner derfra uansett så det hadde vært fint å slippe ekstra porto en annen gang.

vet noen om komplett har noe lignende?

fant ingen ting jeg.

Skrevet
Eneste jeg kan se at du mangler er en diger klyse Wunderbaum hangende fra drev trayen.

:)

Da har du den ultimate mip-mip pc'n.

hva er Wunderbaum?

Skrevet
Jeg så ikke noe vindu til kabinettet ditt :roll:

har du noe pleksi liggende og sage selv?

Ellers ser jeg ingen vits med katodene som følger med viftestyringen du skal kjøpe(hvis du ikke har tenkt å ha dem utfor kabinettet da:p).

Tror jeg må droppe vinduet siden det er støydemping inni... Men på tg så driter jeg i lyd så da får vi åpne kobbiset så lyse slipper ut. Gidder uansett ikke å ha på katodene hjemme

Skrevet (endret)

Er det ikke bedre å vente med å skaffe disse tingene til du har fått tak i bilett? Det blir jo vanskeligere å vanskeligere for hvert år, er selv ikke sikker på om jeg får tak i bilett men håper!

Endret av Lord_Linus
Skrevet
Er det ikke bedre å vente med å skaffe disse tingene til du har fått tak i bilett? Det blir jo vanskeligere å vanskeligere for hvert år, er selv ikke sikker på om jeg får tak i bilett men håper!

Bilett skal jeg ha uansett så det tenker jeg ikke på ;)

Til tft: er neimen ikke helt sikker på det selv.. men jeg mener det er en extremt harry luftrenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...