Gå til innhold

Innkjøp av PSU


Anbefalte innlegg

Jeg vurderte å kjøpe inn en PSU, har pr idag en crappy Qtech som snart blir kastet på havet.

 

Trenger en PSU for framtiden som er bra nok for et fremtidig Athlon 64 system med fullt utstyr (4 hd, 2 drev, o.s.v)

 

Er det noen som har erfaringer med komplett eller microplex sine PSU`er.

Lurte spesielt på Enhance, Hiper og NorthQ som jeg har null erfaringer med. Qtech som dere kanskje forstår er uaktuelt.

 

Max pris er ca 1000 og den må ikke bråke for mye.

 

Hvilket merke har best pris\ytelse forhold?

Endret av Zhor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måkke kaste PSU'en kan lage mye rart av beholderen...

 

:-) Har du noen forslag hva jeg kan lage av beholderen, det eneste jeg kan tenke på at den kunne vært en fin blomsterpotte. Men jeg vet ikke om Qtech`en fortjener en skjebne bedre enn en fuktig grav.

 

Eller hva sier dere om disse PSU`ene er de bare søppel, eller?

Hiper

NorthQ

Enhance

Lenke til kommentar
Enermax er vel de mest stabile PSUene som er. Jeg har aldri hørt om noe kluss med dem i alle fall. Det er kvalitet. Dog ville jeg kjøpt noe annet litt billigere med en 120mm i, for stillhetens skyld.

Har selv Enermax 430w

 

Når jeg sammenligner mine verdier med Xenzor sine er det store forskjeller. Vi har samme skjermkort, minne, HK, lydkort, cpu og antall vifter. Eneste forskjellen er at Xenzor har et tv kort og 3 disker mer i sin.

 

Jeg kan etter å ha sammenlignet verdier med hans pc si med hånden på hjertet at Antec ROCKER Enermax på alle kursene når vi sammenligner. 12v linja mi synker til 11.68 :thumbdown::thumbdown: ved full load på cpu og skjermkort. Antec'en hans kan det knapt synes.

 

konklusjon: Enermax er forbigått med god margin:yes: :yes:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...