Festo Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Noen som får updaten til agile messenger til å virke på N6600?
Tart Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Min funker smertefritt Så beklager kan ikke hjelpe deg om du har problemer eneste er at du må sjekke hvilken tilkobling du bruker jeg har 3:gprs gprs internett (den jeg fikk fra telenor) og wap\gprs (eller noe slikt) da jeg skulle prøve den nye oppdateringen gikk det ikke å koble seg til , prøvde så å starte opera for å se om det funket: det gikk fint også koble seg på agile uten å koble fra først det gikk også fint. Så grunnen min var at agile stod på gprs ikke gprs internett (som jeg kallte oppsettet fra telenor) så det måtte jeg skifte. Du skifter der som du velger hva du skal koble deg opp mot feks msn, icq , yahoo osv gikk det??
Tart Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Ps jeg har p800 da men var ikke det som var mitt problem
bergetun Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Jeg sleit litt for å få det til men det gikk til slutt med litt avinstallering/installering/oppdateringer. Jeg fjerna Agile 1.01 helt, la det inn på nytt og oppdaterte. Da funker det fint hos meg. Hvilke symptomer er det du får ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå