ObYn Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har et lite dilemma med meg selv her, jeg har altså kjøpt meg MSI GeForce FX5600 XT 256MB DDR. Men jeg synes jeg ikke oppnår det jeg forventet av kortet, kortet er ok til spilling og slikt, men testet det på 3dmark 01 se, som da er vell gammelt, men syntes kortet ikke nådde helt opp. Jeg prøvde først med driverne som befant seg på platen som fulgte med, så nvidia driverene du finner på deres side. lå på rundt 6000 i 3dmark med det kortet, burde jeg forvente mer... Kan det være noe feil...klør meg litt i hode av dette... jeg skal teste det på 3dmark03, hva burde jeg forvente...håper på litt hjelp, har ikke peil på Skjermkort nesten. pris på kortet : rundt 1400,-kr
Windoge Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ikke forvent deg mye av dette kortet. XT er den dårlige versonen av FX 5600, i tilegg har du jo klart å skaffe deg versonen med 256MB minne som ikke gjør saken noe bedre men bare langt verre. Minne er treigt som fy og dårlig til å klokke.
Windoge Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 La oss si det slik: I 3Dmark 01SE scorer Geforce FX 5600 128MB i overkant av 9000marks. På ditt kort trekker vi i fra dette: Minus: Du har XT verson Minus: Du har 256MB som synker ytelsen totalt på disse kortene Alt i alt har du en ganske lav score, men klarer faktisk å se så realistisk på det at det kanskje kan være kortet ditt som faktisk er så dårlig. Vet ikke her hva andre mener. Det er jo uansett et DX9 retta kort som ikke skal yte det beste av 3Dmark01se.
AshtraY Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 egenskaper -> skjerm-> avansert -> alle innstillinger på performance og alt av Anti aliansing og anatropisk filtrering skal av for å få mest ut av poenga i 3dmark01.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå