Gå til innhold

Den offisielle Anarchy Online tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spilte AO fra release, hadde en L200 Doctor, Heimdal og en 152 enf, Truckss. Sluttet etter sommerferien i fjor, var lei da. Prøvde Shadowlands i to uker men det ble for mye camping med faction points osv. osv.

HEIMDAL! halla :)

Nimsim/Selam! Hva skjer da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd AO en gang, for lenge siden. Over et år siden. I mellomtiden så har jeg spilt en del EverQuest og Dark Age of Camelot. Spiller fremdeles sistnevnte for fullt nå. :)

Skrevet

Huff, hvordan klarer dere å lvl'e til 200?

Blir så sinsykt lei etterhvert jeg.

Eneste som holder meg gående noen ganger er å starte en ny char.. twinke den fra lvl 1:) Husker jeg hadde 92 ncu på min lvl 1 trader en gang :)

Carb armour, 3x belte, ring of nucleaus (?).. hadde vel rett under 250 treatment.. på lvl 1!! :)

Skrevet

Jeg har også vært ARK, men gud det var kjedelig etterhvert..

Ivente på at jeg skal oppgradere maskinen min slik at SWG funker noenlunde så har jeg startet en ny char i AO, adventurer.. Mange av mine venner vil ha meg tilbake så jeg får se hvor lenge det varer denne gangen..

Skrevet
Hvordan var det å være ARK egentlig?

Fikk du tid til å lvl'e andre chars?

La meg si det slik..

Det var veldig gøy i starten, masse nye greier å ta fatt på, traff noen nye folk...

Så ble det bare det samme hele tiden, men masse idiotiske klasser for å komme videre i treningen.. Nei uff, det ble bare for kjedelig..

Tid til å lvl'e chars.. Mhm, nei, det blir nok til at du prioriterer mellom ark og play account, så det kan bli vanskelig etterhvert..

Skrevet

Hei!

Jeg startet AO i fjor sommer, og har absolutt forelsket meg i spillet :)

Hadde en periode i høst hvor jeg ikke hadde mulighet til å spille, og da savnet jeg alle menneskene som jeg daglig hadde kontakt med.

Har fått bedre tid igjen nå, og koser meg skikkelig!

Spiller på RK2 der jeg er med i en liten guild som heter Neutral Zone. Har en agent, en crat og en engie der. Har også en clan soldier.

SL har jeg ikke sett på nesten. Finner ikke fram der liksom. Holder meg til RubiKa, og har mer enn nok å oppnå der enda.

Jeg liker å hjelpe nye spillere, og kan godt ofre en hel kveld bare for å sette nye spillere inn i det som skjer.

Mulig jeg blir lei en dag, men for tiden elsker jeg dette spillet!

Skrevet (endret)

Det der er meg i et nøtteskall, adams :)

Holder fortiden på å lvl'e en trader.

Er 165 nu.. håper jeg kommer til TL6, men jeg tviler :S

Har lyst å bli god i pvp, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal begynne.. :|

Har maxet evades, implantet 3x all.def + evades og holder på å raise NR litt.. så får vi se hvordan det går:)

Noen som vil ta en tur i arenaen med meg?

/tell Strupstad in-game :)

(omni - Atlantean)

Endret av Strupstad
Skrevet

Er ikke så mange som spiller AO her eller?

Er nå 172 med traderen.. det humper å går:)

Digg med de nye mish'ene.. tok et ql 222 team-mish i går, og det gikk unna på litt over 1 time!!

450k xp per mob.. da med 2x 7% rings, shining xp implant 7%, 3 perks i Training Seminar.. og token board da, 3%..

Endelig er det litt deilig å ta mish igjen.. nå som de ikke tar flere timer å gjennomføre, og gir bra xp :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er i militære så jeg ha ikke fått spilt etter mission patchen kom. Hvor my xp ble det sånn ca på et mission run? Er det blidt letter og finne RK teams?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...