Wayshot Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Kjøp Alumina. Gjør samme nytta litt billigere. hvor kjøper men det henne Microplex. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASAATA5G
KarateK1d Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Noen som har lest noen tester der disse er testet mot hverandre? er det stor forskjell på lede-evnen? Kan man blande AS5 i den alumina epoxyen slik at det blir mulig å fjerne det man limer på ved en senere anledning hvis man måtte ønske dette?
Z^OnAir Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 jeg skall prøve med vanelig epoxy og goop på et ekelt creative Blaster kort
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Tror det er veldig viktig at det hele står under press til limet har herda helt.
Z^OnAir Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 det er et Creative Blaster Servage 4 OG DET VIRKET MED 5min epoxy og goop blanet sammen. NOE SÅ RÅTT
humbuq Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Jeg limte en gammel alpha til GF4-kortet mitt for et halvt år siden vha. vanlig epoxy lim og arctic alumina pasta. en liten dråpe lim i hvert hjørne, og pasta over resten.. sitter flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå