Merlin Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Omega er tweaka utgaver av ATI sine og skal være bedre i spill og i 3Dmark03. Advarsel: Jeg la inn disse istad men de fucka opp hele systemet. Måtte legge inn XP på nytt og det er ikke en trivelig ting siden internetten måtte også legges inn.
jke Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 den klikket på meg og.når jeg skulle gå inn på soldier of fortune2 klikket fargene og control panel var vekke:( måtte installere de andre igjen
ExTerminator Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Omega er tweaka utgaver av ATI sine og skal være bedre i spill og i 3Dmark03. Advarsel: Jeg la inn disse istad men de fucka opp hele systemet. Måtte legge inn XP på nytt og det er ikke en trivelig ting siden internetten måtte også legges inn. Omega er kjent for og være mere stabile. Og grafikken ser bedre ut. Bruk Catalyst hvis du vil ha høyere score i 3Dmark. Ikke installer Omega 4.1, hvis du ikke absolutt må? Veldig mange har store problemer med disse. Vent på neste, eller en fix.
Merlin Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Omega er kjent for og være mere stabile. Og grafikken ser bedre ut. Vel dette blir desverre litt feil Grafikken er ikke bedre med Omega men kan bli litt Lysere. There Ya Go
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Merker ikke noe forskjell på Omega og Catalyst jeg.
ExTerminator Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Omega er kjent for og være mere stabile. Og grafikken ser bedre ut. Vel dette blir desverre litt feil Grafikken er ikke bedre med Omega men kan bli litt Lysere. There Ya Go Ser bedre ut til meg... Sikkert ganske individuelt da.
Merlin Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Omega er kjent for og være mere stabile. Og grafikken ser bedre ut. Vel dette blir desverre litt feil Grafikken er ikke bedre med Omega men kan bli litt Lysere. There Ya Go Ser bedre ut til meg... Sikkert ganske individuelt da. Tror det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå