Gå til innhold

Komplett.no og returbehandling


Anbefalte innlegg

Returnerte en router den 6. mars. Den 12. mars fikk jeg beskjed at den ville bli behandlet ca 25. mars. Dette er ikke det jeg kaller god SERVICE. Det kan kanskje komme av at de selger mye "Mandags varer", hva vet jeg? Dette var første (og siste) gangen jeg handlet hos Komplett.no. Har tidligere alltid handlet hos PS Data, de har en helt annen service ved retur, der skjer det meste innen 1-en uke. Moralen er: Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Jeg går tilbake til PS Data.

 

[ Denne Melding var redigert av: perplommehåve på 2002-03-13 07:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett.no presterte å sette i PC2100 brikker i maskina mi da i stede for PC2700 brikker.

 

Gjett hva de sa da jeg ringte... :smile:

 

Send oss brikkene så skal vi sende deg nye... hehe... Holdt på å klikke!

 

Jeg er avhengig av maskina i jobben så jeg kunne jo ikke være uten RAM. Svaret var: "Jeg har ikke lov til å sende deg RAM brikker før du har returnert de du har".

 

Heldigvis for meg så hadde jeg bestillt maskina gjennom NTNU, siden NTNU er en organisasjon har de kreditt og derfor kunne han likevel sende meg brikkene.

 

Hadde synes synd på meg selv hvis jeg hadde bestillt privat, PC2700 RAM er jo dyrere også.

 

Har ikke mottatt noen brikker enda, må vel ringe å purre i morgen tenker jeg.

 

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...