hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Prosessorene er ikke kjøpt samtidig nei. Kanskje 1-2 år's tid mellom når jeg kjøpte dem. På den eldste står det: 1000/256/100/1.7V S1 11021104-0397 Philippines I XX'00 SL4KL På den jeg kjøpte sist står det: 1000/256/100/1.7V S1 11340152-0347 Philippines I XX'00 SL4KL De ser jo rimelig like ut.
hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Prøv å ta ut det Herkules TV-kort. Skal prøve det ja, men har en avtale om å gå på ski i marka nå, så det får bli i ettermiddag. Mange takk for hjelpen så langt Kimmer!
Kimmer Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 (endret) Prøv å ta ut det Herkules TV-kort. Skal prøve det ja, men har en avtale om å gå på ski i marka nå, så det får bli i ettermiddag. Mange takk for hjelpen så langt Kimmer! Hei, Dei er jo helt like :-) Eg ska ut å spille biljard og ha et par pils også - venter å høre hvordan det går :-) Bare hyggeligt. Edit: PS. Jeg er sikkert halvfull når jeg kommer hjem senere - men det er vigtigt du setter volten til 1,7V på begge CPU'er - dette gøres vist med jumperne. Edit2: Hvis du orker det - prøv at installere Win2k i stedet - jeg har mistanke op at WinXP ikke er så bra med 'gammelt' hardware. Prøv også at instalere nyeste BIOS og chipsett-drivere (ja - der er mye der kan være galt :-) ) Mvh Kimmer Endret 31. januar 2004 av Kimmer
hulahulag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Ja, nå ser alt ut til å funke som en drøm! Det så ut som det hjalp å sette S-ATA kontrolleren i en annen PCI-slot. Testet ved å lempe ut alle "unødvendige" komponenter og satt så inn en og en igjen. Dette gjelder dog bare for Q-tec strømforsyningen. Med Chieftec'en henger den etter kort tid i diverse spill (ikke i Windows). Ser ut som jeg bare kan returnere den... Takk til Kimmer for gulltipset (som jeg kanskje burde tenkt på selv )!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå