Gå til innhold

Logitech Pocket Digital


Anbefalte innlegg

Hei, som nevnt i topic får jeg en Logitech Pocket Digital i nærmeste framtid via et tilbud på pc.

 

Derfor lurte jeg på om noen her, har denne typen og vil dele noe erfaringer. Jeg har lest litt rundt på nettet osv, og har funnet at dette er en såkalt low end produkt. Du får det du betaler for rettere sagt kanskje. Men er det brukbart? Kanskje noen der ute vil dele par bilder, så jeg får sett hva slags nivå dette produktet ligger på.

 

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraet ser veldig pent ut, men er relativt ubrukelig dersom du har tenkt til å få bildene ut på papir. Eneste grunnen til å anbefale dette er dersom du trenger et lite og stilig kamera som kun skal brukes til å ta utendørsbilder som igjen kun skal brukes til web/e-post.

Endret av Covcon
Lenke til kommentar
Kameraet ser veldig pent ut, men er relativt ubrukelig dersom du har tenkt til å få bildene ut på papir. Eneste grunnen til å anbefale dette er dersom du trenger et lite og stilig kamera som kun skal brukes til å ta utendørsbilder som igjen kun skal brukes til web/e-post.

hei igjen, takker for svar.

 

Det går igjen på nesten alle reviews av dette produktet at dette er et lite kamera, som er OK til utendørsbruk, og ubrukelig innendørs. Hadde ikke tenkt å printe ut disse bildene heller, men bare ha et par bilder på web.

Lenke til kommentar

Merk: Det finnes to typer pocket digital nå. Et som er "utgått", som er et kamera uten blits, som gir 640*480 bilder. Kameraet er sikkelig dass, og desverre noe en ikke bør betale en tyggis for en gang... Logitech har derimot gitt ut en NY versjon av kameraet som har blits og har 1.3Mpix oppløsning. Dette KAN gjøre kameraet brukbart.

 

Jeg har selv hatt Logitech Pocket Digital (gammle versjonen) og det er og blir et møkkakamera helt til vi snakker design messig....: UTROLIG FETT DESIGN!! Synes det nesten er det feteste kameraet jeg noen gang har sett!! :love: .. Desverre så er det ubrukelig.

 

Skjekk ut om det er den nye versjonen, for med det designet og litt flere pixler samt blits, kan dette være det ultimate fest kameraet. Jeg har levd med 1,3 Mpix i over 1 år nå (endelig fått meg 4 :) ), og 1,3 duger til å ta helt ok bilder, med mindre du skal printe ut større saker.

Lenke til kommentar

sørg for guds skyld for at det er et pocket digital 130!

 

som kiskogl sier, den første utgaven er totalt ubrukelig! den tar nesten verre bilder enn kamera på mobiler.. (har ikke testet så mange mobilkamera, men det jeg har sett er bedre)

 

Kjøpte det for 100,- på komplett (da de skulle kvitte seg med dem) og det er ikke verdt så mye engang..

 

Helt jævlig er det.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kjøpte det for 100,- på komplett (da de skulle kvitte seg med dem) og det er ikke verdt så mye engang..

 

Helt jævlig er det.. :thumbdown:

Designet og utførelsen er vel verd en hundrings? ... hva synes du om det?

 

Heldigvis var min en gave som jeg fikk byttet mot min Logitech MX700 :)

 

Har faktisk lyst på et Pocket Digital 130 grunnet fantastisk design og slikt. Håper bildekvaliteten er bedre (skal omtrent ingenting til, en kan kjøpe en blyant og tegne bedre selv...)...

Lenke til kommentar

Logitech Pocket Digital Web Camera, USB, uten flash heter den modellen jeg får via kjøpet. og den koster rundt kr. 500,- ( minus 35% rabatt )

 

Jeg vil takke for gode svar folkens. Har lært veldig mye, og siden jeg får dette produktet via et annet kjøp, blir jeg vel pent nødt til å takke ja. Så får vi se hvilken modell jeg får.

 

Skal også legge ut test bilder, så allmennheten får sett hva dette kameraet er god for.

 

Takk igjen og på gjensyn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...