lmoxness Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Som sagt i topic så flimrer skjermen min endel. Skjermen er ny (1-2 måneder gammel) Ikke av beste typen da, skjermen er en ADI microscan 17" , kjører 1024*768 oppløsning med 85Hz refresh rate eller hva det heter. Noen som har peiling på hva problemet er? Det ligger ingen strømkabler i nerheten av den, untatt strømkabelen til skjermen da. Høytalerne står 30cm øver skjermen.. Er det skjermkortet som begynner og ta kveld? Det er ganske gamelt da. Et GForce 2 MX400 .. Ikke mobb.. hehe. Noen som har en løsning?
Hawk_72 Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Kanskje på noe tynn is nå, men prøv å stille ned HZ til hakket under å se om det kan hjelpe noe.
Paulex Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Sjekk om kortet står helt i først. Det har skjedd med meg før iallefall. Men kortet er jo gammelt. Men det skal ikke begynne og flimre sånn hvis du har stelt pent med det!
Thorvald Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Må nok beklage og si at min adi 19" er akurat lik. Er redd for at det er adi som er synderen. Sikkert en grunn til at komplett sluttet og selge de skjermene....
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Er det like gale om du kjører ned oppløsning og refresh rate? Det er ikke sikkert den talker den du har satt til nå. 85 virker litt mye for en noname skjerm.
lmoxness Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 Får prøve å sette ned refresh til 75Hz når jeg kommer hjem fra jobb da. Men hvis det er selve skjermen som er problemet så er det vell ikke så mye å gjøre, bortsett fra å kjøpe ny skjerm. Men da kommer problemet med budsjettet.. Hehe. Takk for svar
lmoxness Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 Har satt ned refresh rate til 75Hz nå. Er en del bedre ja.. Såpass at jeg kan leve med det til budsjettet er noe bedre.. Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå