Gå til innhold

PwrClr 9800 pro seierns dag >(

Buchern

Anbefalte innlegg

Hei.... En lykkens dag :D

Fikk minn Vga silencer idag og instalerte den men hadde fortsatt problemer med restarting og bl[ skjerm. S[ provde jeg [ teste minnet mitt med memtest 86. Da fikk jeg opp noe dritt som jeg ikke skonte. S[ instalerte jeg xp p[ nytt og da fikk jeg opp en feilmelding om at det var noe piss med minnet :thumbs:

S[ kan det v're at mine Twin mos 3200 pc cl 2,5 ram ikke passer sammen med resten av oppsettet mitt>

Abit kv8 Max 3

Ati radeon 9800 pro m Vga silencer

Sata seaget baracuda

Athlon 64 3000 +

Men kan jo benytte angrefrists loven ogs[!!! Sa hviket minne burde jeg egentlig bytte til?

Kanskje feil plass da men siden jeg har s[ mange andre topicer om det samme her s[ <(

Videoannonse
Annonse
Hva du bør velge er vel bare smak og behag (og lommebok). Hvis det er under 2 uker siden du kjøpte ram'en, send den tilbake og kjøp ny ram. Tydeligvis er det noe i veien med den. prøv med Geil ?

Hva med Corsair? Er dette et godt merke? Skal også bytte psu en min til en Enermax 431 w!! Er dette et godt valg?

kipern for deg hvis det er noe galt med 3d-kortet da, du har jo tatt av standarkjøleren og da har du jo mistet garantien

Egentlig svar: hmm...... de brikkene skal egentlig funkere, men du kan jo forsøke med noen andre brikker, eventuellt forklare problemet til teknisk hjelp på komplett ellr no sonnt.....

kipern for deg hvis det er noe galt med 3d-kortet da, du har jo tatt av standarkjøleren og da har du jo mistet garantien

Egentlig svar: hmm...... de brikkene skal egentlig funkere, men du kan jo forsøke med noen andre brikker, eventuellt forklare problemet til teknisk hjelp på komplett ellr no sonnt.....

Nja. For er skjermkortet ødelagt bare setter jeg på standar vifte! Fordi jeg spurte dem om jeg mistet garantien ved å sette på den nye org vifta de sente meg! Har også dette skriftlig så det er ikke noe problem! :cool:

Og har fått masse feilmeldinger på ramen ettervert og da er det gjerne den! Siden via baserte kort er kresent på minnet speisielt på athlon 64.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...