Sh4d3y Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Åssen er mist silent twin? Den er ganske stille, veier ikke så mye.. Jeg har ikke mulighet til å overklokke, mp er låst , og jeg har ikke agp/pci lock så jeg tør ikke øke fsb'en.
kerog Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Microplex er inget ukjent navn for oss overklokkere, men bare som forhandler av kjølere og annet overklokkingsutstyr. Nå har de tatt et skritt videre, og har i samarbeid med danske Studiedata og den velkjente vifteprodusenten Papst utviklet MIST Silent Twin. Det er ingen ny Swiftech MC462 vi ser her, men en lydløs kjøler som skal kjøle mer enn godt nok for de fleste. Min oppgave er å se om den er bra nok for Overklokking.nos lesere - dere er jo ikke akkurat "de fleste"...overklokking.no sin test Les denne konklusjonen. Her er forklaringen på MIST Silent Twin, også forklaringen på hvorfor jeg mener det er flinke folk på Microplex, de er også svært effektive. Selv om jeg ikke fikk drops på min siste forsendelse.
zaico Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Silent-Twin er en svært stille kjøler, var engang ganske effektiv også. Den vil nok klare å holde din cpu "kald" nok, men regn med temperaturer opp mot 65 grader. Jeg hadde nok heller satset på en mist frostbite om du absoulutt må ha en lett kjøler, selv om det bare er tull.
jarnt Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Nå er jeg så JÆVLIG frustrert!Jeg har en glazial tech silent brezee, som jeg har bytta vifte på med en som er MYE bedre, og jeg får 56 grader på IDLE når det er 22 grader i romet og system temp er 28, ÅPEN LØSNING?????????? Den brukses på en xp 2400+ thorughbeard som er UKLOKKA! hvorfor i HÆLVETE får jeg så sinnsykt høy tamp?``??????? Du kan prøve å legge på ny kjølepasta. (men det har du kanskje gjort ja.....)
*Thug* Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Coolermaster Aero 7+! Justerbar og ganske så stille, passer til socket A.
zaico Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Coolermaster Aero 7+! Justerbar og ganske så stille, passer til socket A. Overhodet ikke verdt pengene, med mindre du tenker på en "space" casemod. Thermaltake volcano 12 koster det samme, kjøler bedre og er langt stillere.
*Thug* Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Mulig at V.12 tilsvarer det du sier her, men valget mitt stod imellom V.11 og Aero 7+, og da fikk jeg beskjed av mpx at aero 7+ var et bedre valg! Fant også denne linken http://www.thetechlounge.com/review.php?di...y=aero_7&page=3 med en test imellom Aerp7+ og V.11, men som sagt: mulig det at 12 er bedre!
zaico Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Mulig at V.12 tilsvarer det du sier her, men valget mitt stod imellom V.11 og Aero 7+, og da fikk jeg beskjed av mpx at aero 7+ var et bedre valg! Fant også denne linken http://www.thetechlounge.com/review.php?di...y=aero_7&page=3 med en test imellom Aerp7+ og V.11, men som sagt: mulig det at 12 er bedre! v12 er veldig mye bedre enn v11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå