Gå til innhold

overklokking.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter crackinga tildligere så har søstersidene til hardware vært nede i nå og ne for service for å si det sånn. Så da linker noen søster sider til andre søstersider osv. Alt er vel i orden om ikke så lenge kan jeg tenke meg.

Ah, det forklarer hvorfor jeg kun kommer inn på akamera.no, barbara.no, gamer.no, og hardware.no.... Alle andre sender meg også til akamera.dk

 

Takk for info'en.... Er tydeligvis litt vanskelig å trekke en strek mellom to prikker i dag... :-/

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Så det er altså en eval() funksjon som får argumentet sitt direkte fra web - sånn tør ikke jeg lage php scriptene mine. De gangene jeg bruker en eval() som får noe fra web har deet først vært en brukernavn/passord verifisering + at argumentet har vært igjennom en oversettelses tabell først. (Alle argumenter fra web må være i en spessiell syntaks, som php ikke forstår. Så blir det kjørt i oversetteren, som oversetter funksjoner som er tillatte i dette bestemte scriptet til php kode. Deretter kjøres den oversatte koden i eval. Om det er et eller annet oversetteren ikke forstår avbrytes scriptet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...