Gå til innhold

Geforce ti 4400 vs Radeon 9600 Pro


balder_

Anbefalte innlegg

ville ikke oppgradert fra gf ti4400 til radeon 9600 pro, men om du oppgraderer til 9600XT vil jeg ABSOLUTT anbefale dette! gjorde det selv, merker _STOR_ forskjell på spill som Call of Duty, Unreal tournament 2003, Need for speed underground og ellers nyere spill! oppgrader til 9600xt!! anbefales :thumbup::thumbup::thumbup:

Har en kamerat som har 9600XT, jeg har Ti4400. Han var her på "mini-lan". Spilte en del nfs:u og det var ikke stor forskjell på grafikken. Det lagget minimalt mer med meg. Han har ellers bedre maskin enn meg også. Så jeg vil ikke anbefale å oppgradere fra Ti4400 til 9600XT, da skal du ver kresen. Og viss du først er kresen vil jeg mene 9600XT ikke holder mål! Da bør du satse på 9800pro/xt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-=if it work's, don't fix it=-

Det sitatet passer vel bedre når det er snakk om en reparering, ikke en oppgradering?

Men hvis man har dette som motto så kommer man ikke langt.

uff... :no:

 

skjønner du ikke det kommer heller ikke langt :p

 

hvis alt er greit med 4400, hvorfor skal bytte til 9600pro...

\if it works/ \don't fix it/

 

 

OffTopic: eller kanskje je bør bytte til: if it works, don't change it....

Lenke til kommentar
Det er ingen grunn til å bytte skjermkort, ville ventet en stund til du virkelig trengte det. 4400 er bedre enn 9600xt i CS. Hvis det er en forskjell er ikke denne forskjellen verdt rundt 1,5k

 

IKKE KJØP det er min mening.

Var _idiotisk_ å sei at "4400 er bedre enn 9600xt i CS"... CS blir for dumt å bruke som eksepel på spill som krever maskinvare!..

 

Ti4400 har bedre DX8 ytelse, 9600 har bedre DX9 ytelse - meir framtidsretta, PUNTKUM.

Lenke til kommentar

Var _idiotisk_ å sei at "4400 er bedre enn 9600xt i CS"... CS blir for dumt å bruke som eksepel på spill som krever maskinvare!..

Jeg synes ikke det var idiotisk å si, for det er sant!

Man går nok sannsynlighvis NED i fps i CS hvis man bytter (ja, for noen så har det noe å si...)

 

Men uansett så er forskjellen på spill så liten at den ikke er verdt 1000-1500kr.

Lenke til kommentar

Trenger du å oppgradere fra ti4400 til 9600XT?HVis du gu gjør det så kjøp det da vel...Dog, tror jeg det bare er et luksusproblem akkurat nå. Du har sikkert bare lyst på noe nytt til din pc ;) Prøv å vær sterk å hold unna fristelsen, etterhvert vil det gå over. Klarer du det, har du til sommeren evt høsten brått penger til å kjøpe et mye bedre kort! Og da har sansynligvis HL2 og Doom3 kommet, og da er oppgraderingen din forsvarlig..., mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Trenger du å oppgradere fra ti4400 til 9600XT?HVis du gu gjør det så kjøp det da vel...Dog, tror jeg det bare er et luksusproblem akkurat nå. Du har sikkert bare lyst på noe nytt til din pc ;) Prøv å vær sterk å hold unna fristelsen, etterhvert vil det gå over. Klarer du det, har du til sommeren evt høsten brått penger til å kjøpe et mye bedre kort! Og da har sansynligvis HL2 og Doom3 kommet, og da er oppgraderingen din forsvarlig..., mener nå jeg ;)

Alltid artig med noe nytt til pc'en :D Men ut i fra hva dere skriver her tror jeg nok jeg venter og ser det litt ann. Takker for gode svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du i hele tatt har planer om å bytte kort, ikke tenk på å bytte i et 9600 pro. Du får altfor få fordeler med det. Da kjøper du heller et radeon 9800 pro, og softmodder det/overklokker det til 9800xt. Eller gjøre som jeg ville ha gjort, venta til r420 kommer på markedet (kommer sikkert med et par andre kort også) som vil gjøre behovet for et 9600 pro VELDIG liten! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo det er mulig....det kommer helt ann på hvilke spill du sikter til.

 

Gf 4400 holder helt fint til dagens spill, men når vi kommer til Homeworld2, Half-Life2 og de nyere spillene som krever directX9 kort vil du slite litt.

 

Spill som kommer nå er avhengige av dx9 kompatible kort, og det er der du møter veggen emd ditt kort, men ellers fungerer kortet helt greit.

Begge de spillene kjører fint på et ti4400...

nei det gjør det ikke tro meg :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...