FoxM Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Heia! Har brått fått ett problem med å spille av filmer jeg har rippet til hd med DVDShrink 3.1. Når jeg prøver å åpne filmene med MediaPlayer 9.0, får jeg denne feilmeldingen: "Finner ikke den angitte filen. Kontroller at banen er skrevet inn riktig. Hvis riktig bane er angitt, finnes ikke filen i den angitte plasseringen, eller så er datamaskinen der filen er lagret, i frakoblet modus." What is this??! Har brukt en tidligere versjon av DVDShrink før og aldri hatt problemer med å spille de av i MediaPlayer 9. Gjorde det samme som jeg gjør nå, endrer til å vise "Alle filer" og markerer alle .bup filene og klikker open. Funka uten prob før, nå alltid feilmelding. Har prøvd å rippe til både den nye hd'n (Maxtor DiamondMax9 160 GB) og til en eldre 40 GB som det altså funka fint med før. Samme feilmelding uansett! Har også nettopp lagt inn samme os på nytt (XP Proff), men ikke rukket å få kjørt WinUpdate ennå. (Tar en pen liten evighet med 56 k modem....) Noen forslag? Gjorde en liten endring etter den første feilmeldinga, satte de rippede filene til å bli åpnet med MediaPlayer som default.... Gjorde aldri det når jeg fikk spilt de av tidligere..... Prøvde faktisk å åpne de samme filmene som jeg spilte av tidligere (hadde ikke nulla ut den gamle hd'n) men fortsatt bare ovennevnte feilmelding... Hjelp!!
Taxman Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Nettopp lagt inn XP pro på nytt sier du. Har du installert dvd drivere for mediaplayer? Så vidt jeg husker har ikke mediaplayer dvd støtte orginalt.
WildOne Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 ^ Den luringen der har et lite poeng For å kunne spille av DVD'er så trenger du iallfall å ha installert et mpeg2 codec, eller bruke et program som har dette integrert. Enten kan du laste ned k-lite codec pack, eller WinDVD => http://www.intervideo.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå