haabe Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg har en litt over 3 år gammel Samtron 19" som jeg har vært fornøyd med. Den har fungert greit helt til i går. Skjermkortet er OK - jeg prøvde med en annen skjerm. Bilderører kan det heller ikke være - for jeg kommer inn i menyen for skjermen. Men det virker som om den ikke får (alle) signalene fra PC'en. Er det mulig det er kabelen som er gåen? Hvor får jeg i så fall tak i en ny? Pinnene er slik i begge endene _*_*_*_*_* *_*_*___* _*_*_*_*_* Altså en 15 M/M, men hvor en pinne mangler i den midterste rekka... Endret 21. januar 2004 av hbartnes
andesam Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 (endret) noe lignende har skjedd med meg. etter at jeg hadde hatt ut skjermkortet litt og så satte det på plass igjen så var skjermen helt svart. Jeg løste problemet ved å ta ut skjermkortet, blåse litt på det, også sette det inn igjen. Har ikke anelse om hva som var problemet, men jeg vil tro det var noe støv eller noe sånn, eller at kortet ikke var satt ordentlig på plass. Har du prøvd skjermen på en annen data? Endret 21. januar 2004 av andesam
haabe Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Jeg har prøvd skjermen på en annen PC, ja. Med samme resultat (svart skjerm). Men er det slik at alle 15pins D-Sub-kabler mangler den ene pinnen slik som jeg illustrerte over her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå