Gå til innhold

passord til windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-11 22:47, Corn skrev:

Det tror jeg ikke funker så bra nei...

Men det du kan gjøre er å gå inn i bios å lete fram security. Der kan du velge noe sånt som userpassword eller.no som gjør at du aldri kommer lenger enn bootscreen før du MÅ skrive inn riktig passord.


 

Da er bare å ta ut batteriet på hovedkortet og sette det inn igjen. Da sletter du alle innstillinger i BIOS, inkludert passord. Da kan hvem som helst starte opp maskinen igjen.

 

Vil du ha max sikkerhet, kan du jo kryptere det du vil forhindre at andre skal se, evt. hele harddisken.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

vær forsiktig med å tweeke win98se for mye. Hadde det litt morro med samme ting. Det som var kjipt var at jeg satt på at man måtte logge seg på et domene. vips så kom jeg ikke inn i windows lengere. Den fant ikke domenet... merkelig.. :razz: vel.. dette er ganske lenge siden så det kan jo være at noen lure mennesker har kommet med noe bedre.. veit at det finnes noen prog for det. søk på download.com. kanskje du finner noe.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-11 22:37, zorm skrev:

Hvordan får man et passord til Windows 98 Second Edition? Som man MÅ svare riktig på for å komme inn...

Har prøvd før men da var det bare å trykke avbryt :sad:

Kan du hjelpe meg så svar!!!

Det er veldig fint å ha på lan :smile:



 

Det gaar dessverre ikke (saa vidt jeg vet). Men det finnes 3dje parts programmer som kan ordne med autentisering i W98...Husker dessverre ikke noen i farten... Men installerer du W2K eller XP er problemet loest...:smile:

 

Kenneth

 

(beklager engelsk tastatur)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...