Gå til innhold

Hva Synes der om dette


henrik_er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal siden være en konkurent til hardware.no ?

 

ideer:

-Prøv med litt "roligere" farger, det er heller ikke nødt til å være farge på alt...

-Scroll-baren synes jeg personlig er best slik den er orginalt (smak og behag...)

-En logo hadde vært greit :smile:

-litt mer runde kanter

Lenke til kommentar

Ikke for å være slem eller noe, men jeg må vel si at jeg absolutt ikke likte den. :sad: For å lage bra sider synes jeg det selv er greit å kode selv, eller i alle fall gå over og endre en del ting med plain html koding til slutt. En url du kan ha god nytte av:

http://www.w3schools.com - vanvittig bra og fyldig side hvis du skal lære å lage alt mulig på web fra bunnen av.

 

Med tanke på farger: bare prøv å få de minst mulig grelle, noe jeg egentlig må si at de du hadde valgt dessverre var.. det er vel egentlig bare å prøve seg fram når det gjelder fargevalg. Nå var det her mye negativt på en gang, men fatt mot, jeg har vært mye dårligere enn det der en gang jeg også :smile:

 

Med tanke på frames, så ville jeg egentlig droppa det fram til du får mer greie på ting. Jeg holder meg fortsatt unna det med mindre jeg har et veldig stort behov for det...på vanlige sider er tabeller helt greit, men i spesielle tilfeller kan det være praktisk. Frames går tross alt mot et av html sine grunnprinsipper...

 

Kom på en ting til sånn etter at jeg skreiv det, med tanke på scrollbar greiene: det er en _stor_ fordel om du bruker et scrollbar script som ikke bare funker i IE 6,0, jeg visste ikke at det var noe scrollbar script der faktisk, la inn windows på nytt i dag, og har ikke oppdatert. Det finnes script som gjør det samme, som også funker i eldre explorere, mail meg om du vil ha det..

 

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-03-11 20:41 ]

Lenke til kommentar

NÅ har jeg oppdatert fargene hva synest dere??

 

http://razoe.mine.nu/

_________________

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

600mhz AMd Athlon CLassic :sad:

596mb SdRam :smile:

15 Gb Harddisk :sad:

Geforce 2 MX 400 oc 185/235 167/195 :/

750 Watt PSU :grin:

24x/10x/40x Nec Brenner :smile:

12x Creative DVD med Fjernkontroll :grin:

12 V

 

[ Denne Melding var redigert av: razoe på 2002-03-11 21:27 ]

Lenke til kommentar

VELDIG mye bedre, men jeg ville ikke valgt 2 blåfarger som er så "nærme" hverandre, hvis du skjønner hva jeg mener. En ting til, sjekk sida i 800*600 (joda, jeg sitter på en gammal 15" med den oppløsniga for å slippe 60hz :smile: ), så er ikke logoen så bred.. De fleste greier å lese det som står der selv om det er mindre enn skriftstørrelse 72 :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...