Gå til innhold

datakjeden.


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, jeg driver å byger en pc til min kjære mormor :p men når jeg hadde bygget ferdig ville ikke hovedkortet boote, så jeg leverte hele pc'en til wikdahl konsult og han fant ut at både AGP porten og det intregerte skjermkortet var ødelagt, så jeg og mormor dro til Datakjeden får å bytte kortet, men på Datakjeden sa de at de måtte teste det osv og at jeg ikke fikk byttet, (det er under 2 uker siden jeg kjøpte hovedkortet), har de egentlig lov til det? det er jo reklamasjon.

 

Håper på svar

 

med vennlig hilsen Ballemann.

 

edit : vet det ikke er en webshop, men det var den eneste plassen og poste dette :roll::dontgetit:

Endret av ballemann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har all rett til å teste ut kortet før de evt. gir deg et nytt.MEN...de kan bare ha det i maks 10 dager,da kan du kreve tilbake penger,eller nytt kort(prata med gutta i butikken tidligere i dag)

Skrevet

Når det er snakk om en fysisk butikk, gjelder ikke angrefristloven, som bl.a. webshoper må forholde seg til, så de har all rett til å teste før du får byttet. Men alt ordner seg nok til slutt. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...