Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg spurte om OK.no kunne teste HK i fremtiden. eSik sa det ble dyrt å kjøpe HK hele tiden. Kjøpe? Ja, fordi de hadde tendens til å ødelgge ting og fikk ikke låne slikt hos webshops :grin:

 

Asså, dere må da kunne teste HK uten å måtte teste voltmodd på det i samme slengen! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: erl på 2002-03-11 16:20 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele poenget ved at folka her på overklokking.no skal teste et hk må jo være at de skal teste hvor overklokkbart det er. Ved overklokking går som kjent garantien til *elvete (ikke så lenge selgeren ikke vet det dah;) ). Derfor vil ikke noen låne bort et hovedkort for testing.

 

Skal bare hovedkortet testes for vanlig bruk går det automatisk over til hardware.no

Lenke til kommentar

Det er da ikke det jeg sier heller. Det jeg sier er at garantien går en viss plass ved overklokking. Hvis en butikk låner bort et hk for at det skal overklokkes, så kan de ikke lever det til fabrikanten ved en eventuell feil som kan oppstå. Da sier bare fabrikanten: men dette har jo vært overklokka. Da får dere ikke det på garantien.

De har heller ikke lov å selge det etterpå, og dermed taper de penger.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-13 21:04, Corleone skrev:

<klipp>

Da sier bare fabrikanten: men dette har jo vært overklokka. Da får dere ikke det på garantien.

<klipp>



 

Dersom du reseter bios før du leverer fra deg hovedkortet, kan du da fortelle meg hvordan produsenten kan si at hovedkortet har vært overklokket?

Lenke til kommentar

Quote:


byggeren skrev (2002-03-14 19:34):

Quote:


On 2002-03-13 21:04, Corleone skrev:


Da sier bare fabrikanten: men dette har jo vært overklokka. Da får dere ikke det på garantien.




 

Dersom du reseter bios før du leverer fra deg hovedkortet, kan du da fortelle meg hvordan produsenten kan si at hovedkortet har vært overklokket?

 

 

 

De er flinke til å få 7rette i lotto, så å tippe at man har overklokket kortet er bare et lite probelm... :grin:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...