dim3 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 nå prøvde jeg faktsik å starte pcen med recovery console.. også gikk jeg bare rett ut av det og når den reboote etter at jeg hadde gått ut av recovery console så viste biosen at det var HT men så reboota jeg igjen men da slutta den å vise det:(
gundik Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 reinstallere etter at du har forsikret deg om at HT er aktivert i Bios??? Kan det være en ide? Just asking...eller har du prøvd det?
ExTerminator Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Jeg pakka inn en HT Cpu i maskinen min, som hadde WinXP Pro og en Ikke-HT Cpu installert fra før. Det funka kjempefint en stund. Plutselig slutta bare HT og virke, og jeg fikk faktisk artifacts under oppstarten. Installerte på nytt, og alt ble knall
dim3 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 jaok... men det som er rart det er at jeg hadde win på pcen med detta oppsettet en stund.. så skulle jeg kjøre raid og da måtte jeg reinstalere.. etter jeg gjorde det så mista jeg HT litt spess lissom
dim3 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 nå har jeg reinstalert win.. nå har jeg HT men hvis jeg aktiverere HT så føkke lydkortet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå