Re-Offender Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Noen som har en aktiv subwoofer å anbefale? eventuelt nettbutikk som har knalltilbud på en? -Jørn-
DabZor Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 har DALI SWA-12 selv og er utrolig fornøyd ..men vet ikke om ser etter billigere alternativ?
Re-Offender Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Jepp.. da fixet det seg! Kjøpte meg en Eltax 15.2R aktiv sub fra komplett.no Fikk litt sjokk da jeg skulle hente den, var nok litt i største laget, måtte ha hjelp for å få den opp trappa hjemme :-) Prisen var heller ikke så gal, 2200kr. (demovare) Masse trøkk for lite penger
SveinungB Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) Bygg deg AV-bassen til Eltek med Hypex forsterkermodul så har du en aktiv sub som spiller huset av grunnmuren Endret 8. februar 2004 av Audiophil
cdrom Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Bygg deg AV-bassen til Eltek med Hypex forsterkermodul så har du en aktiv sub som spiller huset av grunnmuren tipper han allerede er fornøyd
Re-Offender Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 "Bygg deg AV-bassen til Eltek med Hypex forsterkermodul så har du en aktiv sub som spiller huset av grunnmuren " Jo, ganske bra forslag det der.. men kom litt i seneste laget :-) Er ikke den peneste lyden jeg har hørt av en sub, men eltaxen spiller noe jævlig høyt og kraftig.. så er godt fornøyd! Vanvittig kult å qauke med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå