Spillredaksjonen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Anmeldelse: The Sinking City 2 <em>The Sinking City 2</em> har litt for lite fisk og litt for mye zombier til å kvalifisere som kosmisk skrekk. Les hele saken på Gamer.no»
Han-solo12 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Jeg spilte det første. Det startet bra. Med god Lovecraft stil, men det var jo et super kjedelig spill der du måtte løse gåte på gåte. Å det var liksom ingen progresjon. Jeg fikk nok 3. gangen jeg måtte bla meg gjennom en avis for å finne spor. Det var jo et detektivspill og ble mindre Lovecraft for hvert minutt. Og det høres jo som de bare kaller dette for "Lovecraftian" . Du skal jo være på grensen til å bli gal når du dykker ned i dette materialet. Ikke skyte alt som dukker opp. Det er ikke det jeg husker fra bøkene hvertfall. Lykke til med å ta ut Cthulhu med en rakettkaster.
LampeLars94 Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Han-solo12 skrev: Jeg spilte det første. Det startet bra. Med god Lovecraft stil, men det var jo et super kjedelig spill der du måtte løse gåte på gåte. Å det var liksom ingen progresjon. Jeg fikk nok 3. gangen jeg måtte bla meg gjennom en avis for å finne spor. Det var jo et detektivspill og ble mindre Lovecraft for hvert minutt. Og det høres jo som de bare kaller dette for "Lovecraftian" . Du skal jo være på grensen til å bli gal når du dykker ned i dette materialet. Ikke skyte alt som dukker opp. Det er ikke det jeg husker fra bøkene hvertfall. Lykke til med å ta ut Cthulhu med en rakettkaster. Ja, samme inntrykket jeg får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå