Gå til innhold

Capcom feirer tidlig Pragmata-suksess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill jeg liker godt, hadde satt pris på mer historie, men helt greit for sjanger/lengde og jeg ser for meg flere i denne verdenen her. 
Capcom har gjort det meget i lang tid nå, ikke ferdig med spillet men har nok 1 spilløkt igjen, ikke dødd 1 gang enda og blir utrolig skuffet over meg selv hvis jeg gjør en feil på siste boss eller 2 antar jeg.

Synes setting er bra og liker interaksjon, liker scifi og combat også. 

Skrevet
vampyrica skrev:

Spill jeg liker godt, hadde satt pris på mer historie, men helt greit for sjanger/lengde og jeg ser for meg flere i denne verdenen her. 
Capcom har gjort det meget i lang tid nå, ikke ferdig med spillet men har nok 1 spilløkt igjen, ikke dødd 1 gang enda og blir utrolig skuffet over meg selv hvis jeg gjør en feil på siste boss eller 2 antar jeg.

Er det vanskelighetsgrader i spillet? Gøy at dette ble såpass bra, så veldig meh ut på trailere jeg tidligere hadde sett:)
Skrevet
5 hours ago, Anfieldtheplacetobe said:
7 hours ago, vampyrica said:

Expand  

Er det vanskelighetsgrader i spillet? Gøy at dette ble såpass bra, så veldig meh ut på trailere jeg tidligere hadde sett:)

Er easy og normal, gjetter hard som ng+ om det er i spillet. 

jeg spiller standard som er høyeste og er lett allerede dog 2 boss fights har jeg hatt 15% igjen av livet så noe flaks, men bruker flere health «pots»hver fight for å se mekanismen, noe flaks men så er det også en grunn for at det har gått, men noe flaks. ☺️

Så spillet må spilles på standard, verste fall om en ikke er god så dør man noen få ganger og ingen konsekvenser tror jeg? Og det er ikke laaang løpetur om det ikke skulle gå, er flisa av «bonfires», altså trappetrinn i dette spillet.  😂

Jeg koser meg, synes de har bygd noe de kan gå videre med og noe nytt som ikler capcom sin stil så ofte, men flott grafikk og annerledes combat, story er så som så, men etter Crimson Desert så var det godt med noe nytt som jeg ønsker å bare spille ferdig. 

Så mitt souls aktig med litt mer action og leting etter ting og finne ut hvordan komme seg dit, men souls lite, hva som skjer når man dør aner jeg ikke men tror ikke man blir straffet og hvis man blir er det så lite effekt. 
Avslappendes spill selv om jeg tror man lett ser avslutningen fra starten, men vi gjør vel det med så og si alle spill, så ikke noe jeg holder tilbake men alltid et poeng hvis det klarer motsatt med god mening. (Mafia 1 og 2 eksempler fra meg selv om det er noen flere). 

Liker du scifi, action og noe tematikk relasjonsmessig mennesket og AI så er det greit, går som en grei 7 eller 8 for meg, må se avslutningen først, menn8 fra meg er høyt og 7 er meget bra. 

Mulig folk finner det lett og raskt å fullføre, er på 16 timer og 1 området igjen som kartet viser (ser ikke spill trailere eller leser vesentlig spoilers, mer ala hva jeg skriver selv), så passer vel ikke alle men generelt gode scores. 

Jeg likte ikke death stranding, så setter pris på en annen måte å gjøre ting på dog forskjellige sjangre. 

Om ikke nå, verdt å kjøpe senere om en er usikker grunnet pris og mye å spille. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...