Gå til innhold

Sinnsykt med klang på mp3'ene mine!


Anbefalte innlegg

La nå inn SimCity 3000, ferdig intstallert og nå tenkte jeg at jeg skulle spille litt.

Jeg satte på en mp3 for jeg ville jo ikke høre på den teite SC3k-musikken, jeg slo på spillet - og da skjedde det: pluttselig ble det et tonn med romklang på mp3en som stod på!? Så slo jeg av og sjekket de andre - og jaggu var det på alle de også. Etter flere rebooter har det ikke kommet bort - noen andre som har vært borti dette? Forslag til hva jeg bør gjøre? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins en del andre poster om dette i forumet, men hovedsaken er vel at lydkortet ditt har innebygde effekter, som noen ganger ikke slås av etter bruk. Hadde samme problemet, har audigykort, måtte bare skru av klangen etter hver oppstart noen ganger, og så ga det seg

 

Jacob

Lenke til kommentar
Det fins en del andre poster om dette i forumet, men hovedsaken er vel at lydkortet ditt har innebygde effekter, som noen ganger ikke slås av etter bruk. Hadde samme problemet, har audigykort, måtte bare skru av klangen etter hver oppstart noen ganger, og så ga det seg

 

Jacob

korrekt! har akkurat opplevd det samme

Lenke til kommentar

Yep, sånn er det. Sinnsykt irriterende. Er i det hele tatt svært liten tilhenger av forskjellige klangenheter til annet enn PA og DJ-bruk. Til PA bør man jo ha en comp/lim og reverb, og til DJ bruk finnes det mye snadder.

 

Men dere har helt rett, det er noe makkverk, det der.

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...