Spillredaksjonen Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Årets største filmer Christopher Nolan og Steven Spielberg er blant regissørene som byr på storslåtte filmopplevelser i 2026. Les hele saken på Gamer.no»
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Virker som Mario Galaxy Movie blir bra i hvert fall...
toph1980 Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Nah. Spielberg har ikke laget en klassiker film på flere tiår (hvis du som gamer synes at "Ready Player One" er underholdende så respekterer jeg det, men objektiv sett er det ingen god film og blir ofte kritisert for å være "style over substance" og for å ha svært lite emosjonell dybde) og man kan allerede se på foto og CGI at "Disclosure Day" blir nok en middelmådig film fra Spielberg. "Street Fighter" blir ingen ny Mortal Kombat og jeg ville heller satset pengene mine på MKII for uovertruffen moro. "Doomsday" kan bli akkurat det Marvel trenger for å snu den dårlige trenden, men dette er IKKE første gangen Russo-brødrene er tilbake i regissørstolen siden "Avengers: Endgame" (kun i Marvel-sammenheng) og "Cherry", "The Gray Man" og "The Electric State" som de regisserte og produserte etter "Endgame" suger alle balle. "The Odyssey" er en film man foreløpig vet svært lite om, men etter å ha sett den lekkede traileren og alle kontroversene (den ser ekstremt billig ut, spesielt kostymene) så kan dette fort Nolan's dårligste film etter hans remake av norske "Insomnia". Kom tilbake om seks måneder og fortell meg jeg tar feil. Jeg vet hva jeg snakker om. 1
AlpakkaMafakka Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar toph1980 skrev (4 minutter siden): Nah. Spielberg har ikke laget en klassiker film på flere tiår (hvis du som gamer synes at "Ready Player One" er underholdende så respekterer jeg det, men objektiv sett er det ingen god film og blir ofte kritisert for å være "style over substance" og for å ha svært lite emosjonell dybde) og man kan allerede se på foto og CGI at "Disclosure Day" blir nok en middelmådig film fra Spielberg. Jeg likte The Fabelmans veldig godt. Spielberg har vært ganske god med periode-dramaer de siste 15 årene (Lincoln, Bridge of Spies, The Fabelmans) men hans rekke av virkelig fantastiske filmer stoppet ca. tidlig 2000-tallet. Årets filmer for meg blir Dune Part 3 og The Odyssey. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå