Gå til innhold

ReName -Tool


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg skal rename noen (kremt.. en del) .mp3'er. De ligger i forskjellige under-kataloger.

 

Filene heter per nå;

 

01 - SangTittel.mp3

 

og

 

(disc 1) - 01 - SangTittel.mp3

(disc 2) - 04 - SangTittel.mp3

 

men, jeg tenkte jeg skulle gjøre en standard på alle, så jeg vil at de skal bli følgende;

 

 

1x 01 - SangTittel.mp3

 

og

 

1x 01 - SangTittel.mp3

2x 04 - SangTittel.mp3

 

 

..

 

Har noen noe forslag på hvordan jeg kan gjøre dette? Uten å gjøre det manuelt på alle og enhver!?

 

Selvølgelig må SangTittel være intakt og kan ikke forandres..

 

På forhånd; hjertlig tusen takk!

 

 

mvh Bone :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser øverst på siden så ser du dette "Descriptions : Softwares that manage the ID3 information on your MP3 files and also as MP3 file manager (export songs list, rename files, etc)", Renames files også altså.. Det er en del som er inkludert i alle id3-editors, i større eller mindre grad. Du kan jo teste denne.

Endret av ap1978
Lenke til kommentar
Hvis du leser øverst på siden så ser du dette "Descriptions : Softwares that manage the ID3 information on your MP3 files and also as MP3 file manager (export songs list, rename files, etc)", Renames files også altså.. Det er en del som er inkludert i alle id3-editors, i større eller mindre grad. Du kan jo teste denne.

Takk! :)

 

..det var nok jeg som ikke så godt nok, nei.. Ble litt for fokusert på ID3-tag ordene som jeg så!

 

Takk for hjelpen ! :) Skal sjekke litt ut nå!

 

 

mvh Bone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...