Spillredaksjonen Skrevet 18. desember 2025 Skrevet 18. desember 2025 Se hva som skjuler seg bak luke 19 Fem dager igjen til julaften! Bak dagens luke finner du en premie som lar deg fordype deg i et episk univers, med både spill, artbook og litt ekstra godsaker som kompletterer opplevelsen. Les hele saken på Gamer.no»
Marfu Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Er jeg bare blind? Eller mangler det mange luker? I dag er det 19, mens den forrige jeg klarer å finne er 15 og jeg vet ikke hvorfor. Og jeg forsøker å følge med hver dag som i alle år. Det er ikke ment som klaging, bare lurer på om noe har gått galt?
Rammstone Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 Marfu skrev: Er jeg bare blind? Eller mangler det mange luker? I dag er det 19, mens den forrige jeg klarer å finne er 15 og jeg vet ikke hvorfor. Og jeg forsøker å følge med hver dag som i alle år. Det er ikke ment som klaging, bare lurer på om noe har gått galt? Nei det er ikke noe galt, det kalles bare horribelt dårlig brukergrensesnitt. Eneste måten å finne alle lukene på er å klikke på en vilkårlig en og så scrolle ned til der det står "Redaksjonen" og klikk på det navnet. Da ser du alle med unntak av nummer 15 for grunner som ingen vet
Marfu Skrevet 20. desember 2025 Skrevet 20. desember 2025 Rammstone skrev (10 timer siden): Marfu skrev (11 timer siden): Er jeg bare blind? Eller mangler det mange luker? I dag er det 19, mens den forrige jeg klarer å finne er 15 og jeg vet ikke hvorfor. Og jeg forsøker å følge med hver dag som i alle år. Det er ikke ment som klaging, bare lurer på om noe har gått galt? Nei det er ikke noe galt, det kalles bare horribelt dårlig brukergrensesnitt. Eneste måten å finne alle lukene på er å klikke på en vilkårlig en og så scrolle ned til der det står "Redaksjonen" og klikk på det navnet. Da ser du alle med unntak av nummer 15 for grunner som ingen vet Det hjalp litt, men for sent naturligvis. Finner jo ikke alle lukene på forsiden av gamer.no. De blir heller av en eller annen grunn ikke plukket opp av RSS feeden min. Men ser hvorfor de ikke ligger under Redaksjonen. Det er fordi noen av dem er lagt ut under spesifikke skribenter istedenfor. Håper rotet fikses til neste år, for er vel for sent nå uansett. Tipper dem har tatt juleferie og at disse kommer ut automatisk videre.
Marfu Skrevet 20. desember 2025 Skrevet 20. desember 2025 For ordens skyld: Siste artikkel som kom opp i RSS feeden fra kalenderen er luke 9. Alle fra 1-9 kom, etter det, ingen. Alle andre artikler kommer som normalt. Bruker RSS feeden «uten e-sport».
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå